בתום דקות סיום מותחות, רשמה מכבי ת"א את ניצחונה השלישי העונה בליגה על, 81:84 מכבי ר"ג במסגרת הבית העליון. הצהובים שיחקו בסגל משני וככל הנראה יעשו זאת גם במשחק הנועל שלהם לעונה הסדירה ביום ראשון מול קריית אתא, משום שאחרי הדרבי הקבוצה כבר הבטיחה את המקום הראשון ויתרון הביתיות עוד תום העונה.
מי שנהנה מהמעמד, בדומה למספר פעמים בעונה הזו, היה עומר מאייר שסיים עם 12 נקודות. "ניסיתי להביא את האגרסיביות שלי, להרים את הקצב. זה התפקיד שלי במשחקים כאלה ובזה ניסיתי להתרכז", אמר הגארד, שבימים אלה מסיים כיתה י"ב. "הרגשתי טוב, אלה דברים שאני יודע לעשות כמו הובלת כדור. ניסיתי להתרכז בדברים שתלויים בי ולא דברים חדשים. אני יודע את העבודה ועליתי לשחק. זה שלמשחק אין חשיבות בטבלה? אני לא מתייחס לטבלה. יש משחק, ואני רואה בזה הזדמנות לשחק כדורסל ולנצח".
1 צפייה בגלריה
קטש
קטש
שבע רצון מחלוקת העומס ומעומר מאייר. קטש
(צילום: טל שחר)
"סך הכל אני יכול להיות מרוצה. השגנו את המטרות שלנו וגם ניצחנו", אמר עודד קטש בסיום. "זה לא היה המשחק הכי יפה. התחלנו את המשחק קצת פחות מרוכזים, עם איבודים. ברבע השני ובתחילת השלישי היינו מרוכזים בהגנה ועשינו סלים קלים וזה מה שהכריע את המשחק".
המאמן המשיך: "טוב שנשארנו בריאים והצלחנו לחלק עומס והרווחנו דקות של עומר מאייר. אני חושב שזה היה חשוב בשבילו. עומר הוא ילד מיוחד גם ביכולות וגם בדרך שהוא מתייחס לעצמו ולמשחק. אני חושב שהוא מראה כל פעם בנגיעות שהוא מקבל. הלוואי שהיינו יכולים לתת לו יותר במהלך השנה. אני יכול להגיד שעוד הרבה משחקי MVP לפניו בקריירה".
אתמול השחקנים והצוות המקצועי של האלופה גילו כי המסע שלהם בהגנה על צלחת האליפות יתחיל בסדרת רבע הגמר מול נס ציונה בשבוע הבא (שלישי, 17:00). בקבוצה מקווים שוויד בולדווין הפצוע יחזור בקרוב לקראת השלבים המכריעים המתקרבים בזירה המקומית.
קטש: "ניצחנו במשחק לא הכי יפה"
(ONE)
בצד השני, מכבי ר"ג נועלת את הבית העליון עם הפסד חמישי בחמישה משחקים. העולה החדשה, שנרשמה כהפתעה הגדולה של העונה, נכנסה לתקופה לא טובה הכוללת פציעות רבות וסגל קצר, אך יחד עם זאת שמרה על המקום השלישי בזכות שמונה ניצחונות רצופים שרשמה קודם לכן. ביום שלישי (21:00) תחל את רבע הגמר הפלייאוף כשתארח את עירוני קריית אתא בסדרה.
"מכבי גם כשמשחקים בהרכב השני עדיין יש להם איכויות", אמר שמוליק ברנר. "אני מצפה ליותר מהחבר'ה שלי. ניסינו בסיבוב הזה להכניס אנשים במקום דמויות מאוד מהותיות שהיו איתנו כל השנה. אנחנו לא נשתמש בזה כתירוץ בשום צורה, אבל קנדל מקולום, בניה סרור ולפרקים את יובל שניידרמן, או את ג'ורדן כהן במשחקים קודמים, זה מאוד קשה להכניס ככה אנשים ולהסביר להם מה מצופה, מה נדרש ומה הם הולכים לחוות. זה פגע בנו בבית העליון, אבל היינו קבוצה שאף אחד לא רצה לשחק מולה במהלך השנה, והקור הזה עדיין נשאר. הקור הזה צריך עכשיו לנצח את קריית אתא. לא יהיה פשוט".