עסקות טרייד הן לא דבר נפוץ בליגה שלנו, אך היום (רביעי) ערכו עירוני נס ציונה והפועל גלבוע/גליל החלפת שחקנים בסגל, כאשר גולן גוט (28) עוזב את לב המושבה לטובת הקבוצה מגן נר בעוד צוף בן משה (25) יעשה את הדרך ההפוכה למרכז.
גוט, שביקש לעזוב את הקבוצה לפני מספר שבועות בשל מיעוט דקות, קיבל אתמול את האישור אחרי שבנס ציונה החתימו את טראוויס ווריק. המתאזרח, שבתחילת העונה שיחק בהפועל ת"א ושוחרר מהסגל בשל פציעה מוקדמת נמצא בדיוק על המשבצת של הגארד הישראלי ואמור לתפוס את מקומו.
2 צפייה בגלריה
שחקן עירוני נס ציונה גולן גוט
שחקן עירוני נס ציונה גולן גוט
עובר לגלבוע/גליל. גולן גוט
(צילום: עוז מועלם)
גוט שיחק 23.8 דקות בממוצע וקלע שש נקודות ב-18 המשחקים בהם לקח עד כה חלק בליגה, רחוק מהמספרים אותם אמור היה לספק ואליהם התרגל בקדנציה הראשונה שלו בנס ציונה, טרם עבר למכבי ראשון לציון בעונת הקורונה, ושב אליה אשתקד כעבור עונה בעיר השכנה.
מאחר וגלבוע/גליל ביצעה את כל עשר החתמות הזרים שלה, אך עדיין נמצאת במאבקי התחתית עם סכנת ירידת ליגה ממשית יחד עם הפועל אילת והפועל חיפה, שהצטרפה לאחרונה אל התמונה, גוט מגיע כחיזוק לסגל הישראלי של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
עובר מגן נר ללב המושבה. בן משה
עובר מגן נר ללב המושבה. בן משה
עובר מגן נר ללב המושבה. בן משה
(לילך וויס-רוזנברג, ONE)
בן משה, שכאמור עוזב את המדורגת האחרונה בטבלה כרגע, שיחק בממוצע עד כה 20.6 דקות וקלע 5.8 נקודות ב-19 המשחקים בהם השתתף. אגב, הגארד מכיר כבר את הסלים בלב המושבה, כאשר שיחק בנס ציונה בעונת 2018/2019, אחרי שעבר אליה בשל מיעוט דקות מהפועל ת"א לקראת סיום העונה הסדירה.