לקראת המשחק הרביעי שלה ביורוליג - מחר (חמישי, 21:05) מול פנאתינייקוס בהיכל מנורה מבטחים - מכבי ת"א ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן עודד קטש.
הצהובים מגיעים למשחק אחרי שלושה ניצחונות מרשימים וחשובים - על מונאקו ו-וילרבאן ביורוליג (במשחקים שכללו מהפך) ועל הפועל ת"א בדרבי בגמר גביע ווינר. בסך הכל, מכבי ת"א מחזיקה במאזן של 1:3 ביורוליג, והיא תנסה להמשיך את הפתיחה הטובה גם מול פאנתינייקוס, בה כיכב ואימן קטש בעבר, שמחזיקה במאזן הפוך.
2 צפייה בגלריה
קטש
קטש
משחק ביתי פיקנטי. קטש
(צילום: שאול גולן)
שני הניצחונות האחרונים ביורוליג הוכיחו שמכבי ת"א החדשה של העונה שייכת בעיקר לשני כוכבים מרכזיים - לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין, ששיתוף הפעולה ביניהם גורם לקהל הצהוב ללקק את האצבעות.
קטש, נשאל בתחילתה של מסיבת העיתונאים האם למשחק יש משמעות מיוחדת, שכן הוביל הקבוצה היוונית לדאבל – לפני שהיא החליטה לפטר אותו: "לא באמת, אני לא הסיפור פה. הסיפור הוא הרבה יותר גדול ממני. חשוב לנו להתחיל את העונה טוב ולשמור על הבית. אין משחקים קלים ביורוליג וחשוב לנו בדרך הזאת לאסוף את הניצחונות בטח בתחילת עונה. פנאתינייקוס התחזקה, נייט וולטרס חזר מפציעה, עוד קשה לדעת מול מי נשחק מחר אבל צריך להיות מוכנים לכל התרחישים ולהמשיך לשפר בעיקר את ההגנה שלנו ולהיות יותר עקביים בעניין הזה".
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב באיירן מינכן
מכבי תל אביב באיירן מינכן
שובו של האקס. נייט וולטרס במדי מכבי ת"א
(צילום: ראובן שוורץ)
על אי היציבות בזמן משחקים: "זו שאלת השאלות, קשה לי לשים את האצבע. מדברים על זה, יש סיבות אובייקטיביות לפעמים ולפעמים פחות, יש ענייני עייפות, אולי צריך לנהל את הדקות טוב יותר, אבל אנחנו לא הקבוצה היחידה שזה קורה לה אבל גם את זה צריך לנהל. אני חושב שגילינו אופי במשחקים האחרונים שבהם זה קרה".
על עומס הדקות של לורנזו בראון: "זה יושב, וזה משהו שאנחנו צריכים לשים לב אליו. אנחנו צריכים להאריך את הרוטציה ולקבל עוד שחקנים לדקות יותר משמעותיות".
על הלו"ז העמוס ואיך שומרים על דריכות, הוסיף קטש: "זה חלק מהעניין, האינטנסיביות הזאת של לוח הזמנים שמשלב גם ליגה וגם יורוליג, זה מכה לפעמים. מצאתי שהבעיה היותר גדולה במקרים האלה היא דווקא משחקי חוץ, אז אנחנו בונים על הקהל שלנו".
על האופציה שהפיינל-פור ייערך בדובאי, אמר המאמן: "זה בודירוגה אחראי לזה? הוא אוהב את דובאי (צוחק). אין לי דעה, אני אישית עוד לא הייתי בדובאי, אז אני אשמח".