מכבי ת"א פשוט מתקשה העונה לנצח מחוץ לביתה ביורוליג. גם חזרה מפיגור 14 ורבע שני ושלישי טובים, לא עזרו לצהובים לרשום אתמול (חמישי) במונאקו ניצחון והם ירדו מהפרקט עם הפסד חוץ מספר 11, הפעם 86:67.
מכבי (מאזן 13:13, מקום 10), שפיגרה בפער דו-ספרתי עוד בתחילת הרבע הראשון, חזרה למשחק, הודות לג'ון דיברתולומיאו ובונזי קולסון ואף עלתה ליתרון ברבע השלישי. רק שדווקא אז היא קרסה. ג'וש ניבו סיים את המשחק מוקדם מהצפוי באמצע הרבע האחרון עם חמש עבירות ומאמן הקבוצה, עודד קטש, ספג עבירה טכנית שנייה והורחק. מה שכמובן לא עזר לחיבור מחדש של הקבוצה, בעוד מונאקו ברחה עם תצוגה גדולה.
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב, מונאקו, לורנזו בראון, סולימאן בריימו
מכבי תל אביב, מונאקו, לורנזו בראון, סולימאן בריימו
עוד הפסד חוץ. בריימו ובראון
(צילום: מנואל ויטאל)
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א, מונאקו, רומן סורקין
מכבי ת"א, מונאקו, רומן סורקין
"נבוא חדים יותר לפעם הבאה". סורקין
(צילום: מנואל ויטאלי)
"זה מאוד מאכזב", סיכם קטש. "אחרי הרבע הראשון שהיה חד-צדדי, הצלחנו לחזור. יכול להיות שהייתה עייפות, כי הם השתמשו ברוטציה יותר רחבה. אנחנו ניסינו לפרקים וכשזה קצת פגע בנו חזרנו להרכב הטוב ביותר שלנו, אבל זה סחט את השחקנים. מונאקו קבוצה מאוד אגרסיבית ואתלטית, אחת הביתיות ביורוליג. ידענו שזה לא הולך להיות קל".
קטש הוסיף: "מבחינת מאמץ, השחקנים רצו מאוד ונלחמו. התקפית זה לא היה היום הכי טוב שלנו. אנחנו יותר טובים מזה התקפית. האגרסיביות והאתלטיות שלהם הוציאו אותנו מהשקט שלנו. 15 איבודים ו-10 אסיסטים מספרים את הסיפור".
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב, מונאקו, לורנזו בראון, רומן סורקין
מכבי תל אביב, מונאקו, לורנזו בראון, רומן סורקין
קר שם בחוץ. בראון בפעולה, אתמול מול מונאקו
(צילום: מנואל ויטאלי)
רומן סורקין, שסיים את המשחק עם 9 נקודות, אמר: "רבע ראשון ורביעי לא טובים שלנו. דברים לא הלכו לנו, אבל יש לנו משחק בראשון בליגה ועוד משחקים ביורוליג". סורקין החמיא לאוהדים הצהובים שליוו את הקבוצה: "שמענו אותם יותר מאשר את האוהדים של מונאקו. תודה להם על היותם השחקן השישי, ומבאס שלא הבאנו להם את הניצחון. נבוא חדים יותר לפעם הבאה כדי להשיג אותו".
הפעם הבאה תהיה במסגרת הליגה, כבר ביום ראשון. מכבי תארח את גליל עליון אחרי פגרת הנבחרות ומנוחה של שבוע מהזירה המקומית. לאחר מכן מצפה לה שבוע יורוליג טורקי כפול: ביום רביעי יחזור להיכל סקוטי ווילבקין עם פנרבחצ'ה ובשישי תתארח הקבוצה אצל אנאדולו אפס.