בהפועל ירושלים נשמו לרווחה אתמול (שני) אחרי ניצחון הבכורה בליגה עם 60:69 בפיס ארנה מול הפועל גלבוע/גליל. האדומים הגיעו למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, שניים בזירה המקומית ואחד מול לודביגסבורג הגרמנית בליגת האלופות.
מה שהעיב על כל החגיגה זה הפציעה של עוז בלייזר. במהלך המשחק נאלץ הפורוורד לרדת לחדר ההלבשה לאחר שפרק את הכתף, אומנם היא הוחזרה למקומה ישירות וידו קובעה, אבל הצוות הרפואי של הפועל ירושלים החליט לערוך לו בדיקה נוספת מחר (רביעי) לאחר שהיד תירגע מהזעזוע. התרחיש הקל ביותר הוא שמדובר בפריקה בלבד ואז הוא ייעדר רק שבועיים, התרחיש הבינוני הוא נזק מסביב לכתף מה שייאלץ אותו להיעדר למעלה מחודש, אבל ישנו גם התרחיש המדאיג ביותר של ניתוח והחלמה של מספר חודשים.
2 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
התרחיש המדאיג ביותר הוא של ניתוח והחלמה של מספר חודשים. בלייזר
(צילום: יואב דודקביץ)
בלי קשר לפציעה של בלייזר, הצוות המקצועי חרש את שוק השחקנים בשבוע האחרון ברצון להחליף את אחד מהשחקנים, כשעל הכוונת עומדת החלפתו של ספידי סמית׳. הרצון היה להחתים גארד, כשאחד השמות שעלה ביממה האחרונה הוא של אקס הפועל חולון, טיירוס מגי ששוחרר אתמול מפוג׳יאן סטורג׳נס מהליגה הסינית. בהפועל ירושלים יבחנו מבחינה מקצועית וכלכלית אם הוא יכול להתאים לקבוצה. אבל במידה והפציעה של בלייזר היא ממושכת בצוות המקצועי ישקלו אם להחתים פורוורד במקום.
2 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
יחזור לישראל? מגי במדי חולון
(צילום: עוז מועלם)