מיקי גורקה יאמן את הפועל חיפה עד לסיום העונה, וכבר הערב (רביעי) יעביר את אימון הבכורה שלו - כך הודיעו הערב בקבוצה שמדורגת במקום הלפני אחרון בליגה העל (16:7). אילן עמר ימשיך לשמש בתפקיד עוזר המאמן.
כזכור, אתמול ולאחר הפסד עשירי ברציפות, הודיעו בהפועל חיפה על הפרידה מהמאמן שרון דרוקר. "כשהתלבטנו מי האיש המתאים למשימה שלנו, מייד עלה לנו השם שהרגיש הכי טבעי - מיקי גורקה", נכתב בהודעה הרשמית.
1 צפייה בגלריה
מיקי גורקה
מיקי גורקה
גורקה. "זה הבית שלי"
(צילום: יאיר שגיא)
גורקה, משמש גם כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער והנערות של הפועל חיפה, וגם מאמן את קבוצת הנערים של הפועל חיפה. גורקה גם שימש מאמן של הקבוצה הבוגרת של הפועל חבל מודיעין, שלפני יומיים ירדה סופית לליגה הארצית לאחר הפסד 67:66 לעירוני רחובות. בעבר אף שימש כמאמן בני הרצליה ועירוני נהריה בליגת העל, וכעוזר מאמן בהפועל ירושלים.
"עבורנו זו סגירת מעגל מרגשת", אומרים בהפועל חיפה. "מיקי גדל כשחקן בהפועל ושיחק בקבוצת הבוגרים במשך שלוש קדנציות, כשהאחרונה שבהן הייתה בליגה ב׳, בעונה הראשונה שלנו בבעלות אוהדים".
יובל רוסמן, יושב ראש המועדון הוסיף: "מיקי גורקה הוא איש מערכת מוערך ומאמן עם ניסיון. אנחנו בטוחים שהשילוב בין מיקי לעוזר המאמן אילן עמר, יעזור לנו לחזור למסלול הניצחונות כבר במשחק הביתי הקרוב נגד אילת".
מיקי גורקה: "הפועל חיפה זה הבית שלי ואתה לא מהסס כשצריכים את עזרתך. אעשה הכל כדי לעמוד במטרה - הבטחת הישארות הקבוצה בליגת העל".