במכבי ת"א יצאו אתמול (שלישי) לא מרוצים מהיכל מנורה מבטחים למרות הניצחון ה-15 ברציפות בזירה המקומית - 82:86 על עירוני נס ציונה - והתעסקו בעיקר בפציעה של הקפטן ג'ון דיברתולומיאו. הוא לא המריא עם הקבוצה לבלגרד וייעדר מהמשחק מול מילאנו.
במהלך הרבע השלישי החזיק דיברתולומיאו את הכתף תוך כדי שהוא סובל מכאבים שבסופו של דבר אילצו אותו לרדת לחדר ההלבשה, מבלי שחזר לפרקט. בקבוצה מקווים שלא מדובר במשהו חמור, כשהחשש העיקרי הוא חזרה של הפציעה ממנה סבל בעונת 2019/20 בשרירי הכתף שהשביתה אותו לחצי שנה. הגארד צפוי לעבור במהלך היום בדיקות שיבררו את חומרת הפגיעה.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'ון דיברתולומיאו
שחקן מכבי ת"א ג'ון דיברתולומיאו
פלאשבקים לפציעה מ-2020. ג'ון דיברתולומיאו
(צילום: Dragan Tesic)
"ראינו את הקפטן שלנו מחזיק את הכתף ויורד לחדר ההלבשה, אז ברור שזה הוריד אותנו קצת, אבל השחקנים הצליחו להרים את עצמם ובסוף יצאנו עם הניצחון. אני מקווה שג'ון יהיה בסדר", אמר בונזי קולסון בסיום. "ההגנה שלהם טיפה הפעילה לחץ על שחקנים מסוימים שלנו אז זה קצת השפיע עלינו התקפית ועל הקצב, אבל מה שחשוב זה שנשארנו ביחד והראינו את האופי של הקבוצה הזאת. הצלחנו לעצור אותם בדקות האחרונות וגם היה לנו כמה קליעות גדולות של כמה שחקנים, חזרנו לקצב שלנו".
קולסון המשיך: "אנחנו מכבי, אנחנו רוצים לנצח כל משחק. אנחנו נותנים הכל כדי להתכונן לכל קבוצה אם זה בליגה ואם זה ביורוליג. אנחנו מנסים להתקדם, משחק אחרי משחק ונצמדים לעקרונות שלנו בשני צידי המגרש".
הצהובים כבר הובילו ב-13 הפרש ברבע השני אבל לאחר מכן נרגעו, הציגו הגנה פושרת ובעיקר התקפה תקועה ואפשרו לנס ציונה לחזור למשחק ובגדול. שחקניו של אלעד חסין נגסו בכל ההפרש ובנוסף עלו ליתרון של 8 נקודות. למזלה של מכבי ת"א מי שהתעשת ותפס את המושכות היה ווייד בולדווין שקלע ברבע האחרון 12 נקודות מתוך ה-19 שקלע במשחק כולו.
2 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
התעורר והציל את מכבי ת"א. בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
"מבחינה התקפית אלה אולי היו הדקות הכי גרועות שלנו השנה ברבע השלישי, זה גם השפיע על הדרך שבה שמרנו. היינו קצת בהרכבים שונים, אבל זה לא מצדיק את זה", אמר קטש בסיום. "אנחנו צריכים להמשיך לשחק בדרך הנכונה, ולא עשינו את זה בהרבה מאוד דקות. אנחנו דרוכים ורוצים להשלים את המשימה ולהיות בפלייאוף היורוליג, השחקנים יודעים את זה. חשוב לנו להמשיך לשחק נכון, כי בשבעת השבועות האחרונים כן הרמנו את רמת המשחק שלנו התקפית והגנתית. היום אי אפשר ללמוד יותר מדי דברים מהמשחק בגלל ההרכבים ובגלל הסיטואציה"
לצהובים אין כל כך הרבה זמן לנוח או להתעכב על הטעויות מאחר וכבר היום ימריאו לבלגרד למשחק "ביתי" מול מילאנו שינעל את העונה הסדירה ביורוליג. מכבי ת"א כבר הבטיחה את המקום השביעי וקת המקום בסדרת הפלייאין בה תפגוש ב-16 באפריל את הקבוצה שתסיים במקום השמיני - וירטוס בולוניה או באסקוניה. אחרי המפגש עם הקבוצה האיטלקית, הצהובים יעשו את דרכם חזרה ארצה לקראת המשחק ביום שבת הקרובה מול הפועל חולון בהיכל מנורה מבטחים.