גם במשחק לפרוטוקול, לא הצליחה הפועל חולון לנצח משחק ראשון בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, ואחרי ההפסד אתמול (רביעי) 80:65 לשטרסבורג בבית היא עומדת על מאזן 5:0. יחד עם זאת, במסדרונות היכל טוטו, בסיום המשחק, הבעות הפנים שידרו יותר עייפות מאשר עצבות או תסכול.
העייפות הזו היא כנראה הכותרת של האלופה, הפועל חולון, לעונת 2022-2023. הסגל הקצר של גיא גודס התקצר עוד יותר עם הפציעות של שון דאוסון, שחר עמיר ומרווין ג'ונס, כאשר כמה שעות לפני שריקת הפתיחה גם כוכב הקבוצה, ג'ו רגלנד, הצטרף לרשימת הנעדרים בגלל וירוס.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס מאמן הפועל חולון
גיא גודס מאמן הפועל חולון
גודס. "גאה בשחקנים שלי"
(צילום: עוז מועלם)
הגארד אמנם הגיע לתמוך בחבריו לקבוצה וישב בצד, ובקבוצה נאמר שעדיף היה ככה מאשר לתת לשחקן להתאמץ במשחק בלי מטרה. כמו כן ישנה "שמחה" בדמות הקלה שהשחקנים אשר היו על הפרקט לא נפצעו או סיכנו את עצמם לא רק במשחק בעל שום משמעות כאמור, אלא גם מבחינת העמסת יתר על האחרים.
מני האריס, שערך את הופעת הבכורה שלו לעונה זו, הרגיש בבית וקלע 21 נקודות. במועדון עדיין לא יודעים אם האריס יירשם גם לליגה או לא, ושהמשחק הנועל בשלב נגד דיז'ון בשבוע הבא יתן אינדיקציה רחבה יותר לנושא.
ג'אבין דלורייה התייחס להפסד: "זה היה משחק קשה מהבחינה שזה לא השפיע על הדירוג בבית בליגת האלופות של אף אחת מהקבוצות, אבל למרות זאת רצינו להתחרות, יש לנו חדר הלבשה שמלא במקצוענים וכולנו משחקים כדורסל בשביל לנצח. לצערי לא הצלחנו לעשות זאת אבל למרות שהיינו קצרים עם פציעות והיעדרויות השבוע באנו והצלחנו להתחרות במרבית המשחק. חזרנו לכדי מרחק של שני סלים בשלב מאוחר במשחק ונתנו לעצמנו סיכוי וזה כל מה שאני יכול לומר על כך".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד
רגלנד. שינוי של הרגע האחרון
(צילום: עוז מועלם)
מה לוקחים הלאה ממשחק שאין על מה לשחק בו? "כמו שאמרתי יש לנו חדר הלבשה מלא במקצוענים", המשיך דלורייה. "למשחק ייתכן ואין משמעות אבל תמיד יש גאווה אישית וגאווה קבוצתית אז רצינו לבוא ולנסות ולשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו. עכשיו אנחנו צריכים להסתכל הלאה, לליגה המקומית"
גיא גודס סיכם את התקופה כחוסר מזל ותקופה קשה. "יש לנו הרבה פציעות, שחקנים חסרים. פחדתי מהמשחק, כי לשטרסבורג יש על מה לשחק. אני גאה בשחקנים שלי, שיחקו בערך שישה וחצי כאלה, ששיחקו 35 דקות. נלחמנו עד הסוף".
"חולון היא קבוצה עם אופי והראתה את זה בעבר. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. לא רציתי שהמשחק הזה יהיה חד צדדי, זה יכול להיראות לא טוב. היו דקות של עייפות, מן הסתם. הספסל שלהם נתן 20 נקודות לעומת שלוש שלנו".
על החזרה המחודשת של האריס למדים הסגולים הרחיב גודס: "הוא סקורר. זה לא שחקן שאנחנו לא מכירים. ככל שהוא יקח יותר זריקות - הוא יעשה יותר נקודות. הוא שחקן עם איכויות שכרגע לא בכושר מלא, למרות שהוא שיחק 36 דקות, זה לא נורמלי. הוא לא שכח איך לשחק את המשחק, ויכול לעזור לנו.
"בליגה יש לנו שבעה זרים ונצטרך לראות איך באים למשחקים. ללכת עם שלושה גארדים כמו שנה שעברה זה פחות אפשרי כי זה אומר שכריס ג'ונסון או היידן דלטון בחוץ, אחד הגבוהים. פה נצטרך להיות מאוד מחושבים".
לאחר יום החופש היום, מחר ישובו בחולון להתכונן לקראת משחק הליגה בראשון באילת. הקבוצה תצא לעיר הדרומית כבר משבת ותלון במלון כדי להיות רעננים ביום המשחק, כאשר המטרה נשארה עדיין לשמור על המקום השלישי בליגה. רגלנד, ששיחק באילת לפני שלוש עונות, אמור לחזור לשחק והתקווה שגם מרווין ג'ונס, שסובל מגב תפוס, יחלים גם כן.