חגיגה אדומה בלונדון. כ-1500 אוהדים אדומים שטסו עם הפועל ת"א למשחק החוץ ביורוקאפ נתנו הרבה מוטיבציה לשחקנים ויצאו מחויכים עם הניצחון 93:95 על לונדון ליונס.
שחקניו של דני פרנקו כבר פיגרו ב-13 הפרש והמשחק היה נראה בידיים של הקבוצה האנגלית, אבל אז עם הרבה אופי והקרבה הם התחילו לנגוס לאט-לאט בהפרש עד שהשלימו את המהפך.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
יכול לחגוג. פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
אותו מהפך היה שייך למספר שחקנים כמו ג'ייקובן בראון שסיים את הערב עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים והיה אחראי גם לסל האחרון, צ'ינאנו אונואקו שסיים עם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-17 ריבאונדים, אבל אין ספק שמעל כולם בלט ג'׳ורדן מקריי שנתן הופעה יוצאת מן הכלל עם 36 נקודות, 15 מתוכן ברבע האחרון.
מבחינת הפועל ת"א המשימה הושלמה: לצאת עם הניצחון כדי להתבסס במקום הרביעי בטבלת הבית ביורוקאפ עם מאזן של שישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. בנוסף, לשמור על המצב הרוח החיובי לקראת המשחק הקריטי ביום ראשון הקרוב מול הפועל ירושלים במסגרת רבע גמר גביע המדינה.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון
משחק נהדר. בראון
(צילום: עוז מועלם)
"לא נכנסנו טוב למשחק אבל היינו עקשנים, ונשארנו בו. בסופו של דבר הצלחנו להפוך בזכות הרוח", אמר המאמן המנצח, דני פרנקו בסיום. "1,500 אוהדים באו כל הדרך מישראל, תמכו ועזרו לנו מאוד. מכאן אנחנו ממשיכים לו''ז צפוף במשחק חשוב עבורנו ביום ראשון נגד הפועל ירושלים בגביע המדינה".
ג'ורדן מקריי הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להשיג את הניצחון. יש כאן חבורה מיוחדת של אנשים ובכל יום נתון מישהו יכול לבלוט. אנחנו נמשיך קדימה וכמובן שנצטרך לתקן את הליקויים מהמשחק הזה".