מכבי ת"א התאוששה בקלות מההפסד המאכזב לפנאתינייקוס ברבע גמר היורוליג. הצהובים הביסו היום (שישי) 67:102 את קריית אתא ועלו לגמר הגביע - שם תחכה להם הפועל ירושללים.
מאמן מכבי ת"א עודד קטש עדכן לגבי מצבו של ווייד בולדווין, שסובל מפציעה: "לצערי הוא לא יהיה כשיר לגמר. זאת פציעה שתיקח קצת זמן לחזור ממנה. אנחנו לא נקבל אותו במהרה". על המשחק עצמו אמר קטש: "פתיחת המשחק זה משהו שלא ציפינו לו, התחלנו עם אנרגיות נמוכות. זה ממש לא מובן שמצאנו את הדרך להפוך את המשחק. קצת נרגענו והבנו מה צריך לעשות".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
קטש החמיא לחסיאל ריברו: "אני מאוד נהנה ושמח שחסיאל ריברו איתנו, הוא הופך להיות פקטור הרבה יותר מרכזי, הוא גבוה דומיננטי בטח בליגה שלנו, זה בדיוק מסוג השחקנים שמתאימים לליגה שלנו, דרכו הצלחנו לשחרר את הלחץ, הוא גרם לנו לשחק יותר נכון ולנצל את היתרונות שלנו".
מאמן קריית אתא שרון אברהמי אמר: "שיחקנו רבע ראשון מדהים, אחרי הרבע השני החטאנו הרבה זריקות טובות ולא הצלחנו לעצור אותם הגנתית. לצערי היינו לא טובים בחצי השני. אמרתי לשחקנים שלי שברור שאף אחד לא רצה שייגמר כמו שנגמר אבל זה מראה את גודל ההישג להגיע לחצי הגמר, דווקא אחרי הקשיים שנתקלנו היום אני מאוד גאה בהם על מה שעשינו עד עכשיו".