הפועל ת"א חלמה להמשיך את מסע הקסם האירופי שלה, אבל נעצרה אתמול (רביעי) ברבע גמר היורוקאפ אחרי הפסד 82:74 אצל חובנטוד בדאלונה בתום דרמה גדולה במיוחד.
זה היה משחק מוזר. המארחת כבר עלתה ליתרון של 22 נקודות ברבע השני ונראה היה שהיא בדרך לטיול קליל, אבל אז החל קאמבק אדום אדיר, והפועל אפילו הצליחה לעלות ליתרון ברבע האחרון. הדקות האחרונות היו מורטות עצבים, כאשר שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות. ג'ייקובן בראון לקח את המשחק על הגב שלו עם סלי קלאץ', אבל המארחת סחטה עבירות והלכה לעונשין, שם הכריעה את המשחק.
2 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
בהפועל ת"א יש גם תחושת פספוס. בראון
(צילום: עוז מועלם)
"לא היינו שם ברבע הראשון, אבל ידענו לחזור ולקחת את ההובלה", אמר תומר גינת, שסיים עם 12 נקודות. "בסופו של דבר הם ידעו להכריע את המשחק. רשמנו עונה אירופית טובה מאוד, ומגיע הרבה כבוד לאוהדים שלנו שליוו אותנו במספרים מדהימים בעשרת משחקי החוץ שהיו לנו. עודדו ותמכו גם ברגעים הקשים והעניקו לנו הרגשה ביתית בכל מגרש".
בקבוצה נזהרו בקיץ מלחלום על הישג במפעל האירופי, אבל אחרי שצברו עוד ניצחונות והגיעו עד לרבע הגמר - הציפיות כבר היו בשמיים. למרות ההדחה אתמול, במועדון מאוד מרוצים מהעונה האירופית, בעיקר אחרי כל הקושי של הקבוצה להסתגל למפעל, לדרישות הגבוהות ועם כל הלוגיסטיקה שכרוכה בכך.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
מחמאות מקיר לקיר. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א מקווים שההדחה לא תגרום לאיזושהי נפילת מתח מסוימת מאחר וכבר בשבועות הקרובים הקבוצה תכנס לישורת האחרונה של העונה בליגת על כשהמטרה המרכזית והבלעדית שנותרה היא לזכות בצלחת האליפות. נכון לעכשיו האדומים מדורגים במקום השני בטבלה עם ניצחון אחד פחות ממכבי ת"א, כשהקרב העיקרי בשבועיים הקרובים הוא על המקום הראשון שיעניק את הביתיות בסדרות הפלייאוף.
"לא קל לסיים ככה עונה אירופית מלאת חוויות, ניצחונות, הפסדים, עצב ובעיקר שמחה", הוסיף עידן זלמנסון בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות. "גאה במועדון על העונה האירופאית הזו. גאה בכל שחקן ובכל איש שהיה סביב הקבוצה לאורך כל הדרך, ובעיקר בקהל האדיר שלנו שהוא מקור הכוח והמוטיבציה שלנו. אין מילים לתאר אתכם. נמשיך בשיא הכוח כדי להשיג מטרה חשובה לא פחות - אליפות, שכל-כך מגיעה לקהל ולמועדון הזה".