סדרת גמר הפלייאוף לנשים (בשיטת הטוב מ-5) תצא מחר (שני, 18:00, קריית מנחם) לדרך, כשאליצור רמלה תארח את הפועל לב ירושלים למשחק מספר 1. בעוד רמלה רשמה 0:3 על מכבי ר"ג בחצי הגמר, ירושלים נזקקה לארבעה משחקים בדרך ל-1:3 על מכבי אשדוד והופעה ראשונה אי פעם בקרב על הצלחת.
יו"ר מינהלת ליגת העל לנשים, הילה קניסטר בר דוד, פתחה היום את מסיבת העיתונאים במסר ברור: "אנחנו מציינים חצי שנה לאירועי ה-7.10, ומאז המדינה שלנו יורדת לתהום. חושבת שראוי להזכיר את החטופים בשבי חמאס. אנחנו ממשיכים לכאורה בשגרה, אבל אי אפשר לעצום את העיניים. יש אחריות לכל אחד מאיתנו להחזיר אותם הביתה. אני קוראת לראש הממשלה לקחת אחריות, לקבל החלטה, ולהשיב את החטופים עכשיו ומיד".
3 צפייה בגלריה
גוט, רוטברג, קניסטר בר דוד, בארון ופלג עם צלחת האליפות
גוט, רוטברג, קניסטר בר דוד, בארון ופלג עם צלחת האליפות
גוט, רוטברג, קניסטר בר דוד, בארון ופלג עם צלחת האליפות
(צילום: עוז מועלם)
בהמשך קניסטר בר דוד הוסיפה: "צפויים לנו משחקים מרתקים, הוגנים וספורטייבים. אני קוראת לאוהדי הספורט, בואו ליהנות מחוויה אחרת. העונה נעניק פרס מיוחד ונכתיר את השחקנית הישראלית המצטיינת של העונה, ואני באופן אישי רואה חשיבות בפרגון לשחקניות הישראליות, שהן הבסיס לענף שלנו".
יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: "אני לא הייתי בטוח שנגיע למעמד הזה אי שם בתחילת אוקטובר, זה ממש לא מובן מאליו. כולם יודעים מה המצב, אבל עצם זה שהגענו לגמר זה הישג גדול ותוצאה של עבודה קשה, קודם כל של השחקניות, הקבוצות ומינהלת הליגה. אני מאחל שיהיו משחקים טובים, ואני מאוד אשמח שהמצב של שתי זרות בלבד יימשך ככל האפשר".
3 צפייה בגלריה
ג'קסון, רוטברג וסימס חוגגות את הניצחון
ג'קסון, רוטברג וסימס חוגגות את הניצחון
ג'קסון, רוטברג וסימס. יחגגו גם בסדרת הגמר?
(צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל)
3 צפייה בגלריה
בארון וכיוף חוגגות
בארון וכיוף חוגגות
עונה היסטורית. הפועל לב ירושלים
(צילום: דני מרון, באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
מאמן רמלה, דני גוט: "שותפים לרצון שהחטופים יחזרו כמה שיותר מהר, ושהחיילים והחיילות יחזרו בשלום הביתה. הוכחנו במשך כל השנה שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה, אנחנו מגיעים עם המון ביטחון ועם רצון לזכות בצלחת האליפות".
לימור פלג, מאמנת ירושלים, סכמה: "אנחנו רוצים להמשיך בעונה ההיסטורית שלנו. אני שמחה שגם אחרי שהגיעו הזרות בחרנו ללכת בדרך שלנו ולהמשיך לחזק ולשפר את הקבוצה שלנו ואת הביחד שלנו ולא לחפש להתחזק בדרכים אחרות. אנחנו מאמינות בעצמנו ושהקבוצה הטובה תנצח".