אליצור נתניה ערערה היום (ראשון) לבית הדין של איגוד הכדורסל נגד ההחלטה של מינהלת הליגה שלא לאשר לה לשחק בעונה הקרובה בליגת העל.
כזכור, במכתב ששלחה המינהלת לנתניה נמסר שאין לה אולם ראוי (בעל קיבולת של 2,500 מקומות ישיבה), ולוחות הזמנים שהוצגו לה לבניית מתקן כזה, ובעיקר חוסר האישורים לכך, גרמו לה לקבל את ההחלטה.
2 צפייה בגלריה
שחקני נתניה חוגגים את העלייה לליגת העל
שחקני נתניה חוגגים את העלייה לליגת העל
נתניה ערערה
(צילום: מישל פישמן, מנהלת הליגה הלאומית)
במכתב הערעור שמתפרס על פני 11 עמודים ונשלח על ידי עורך הדין בני קוזניץ שמייצג את נתניה, נטען כי על פי התקנון, ליו"ר המינהלת, שמואל פרנקל, אין סמכות לקבל לבדו החלטה כזאת, ולפי המכתב שנשלח לנתניה, בקבוצה מבינים שהוא קיבל את ההחלטה לבדו.
כמו כן, טוענים בקבוצה כי המינהלת קיבלה את כל האישורים הנחוצים (השטח בו ייבנה האולם ואף שרטוטים), ובתקנון הליגה כתוב שלכל קבוצה יינתנו שלוש עונות להשלים בניית אולם בעל קיבולת של 2,500 מקומות ישיבה בעיר, כך שהקבוצה למעשה עומדת בתקנון.
2 צפייה בגלריה
שמואל פרנקל
שמואל פרנקל
במינהלת קיבלו את כל האישורים? פרנקל
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד נכתב בערעור כי יש לפחות עוד חמש קבוצות בליגה עם אולמות בעלי קיבולת קטנה מ-2,500 מקומות, כולל כפר בלום בו משחקת העולה החדשה השנייה, הפועל גליל עליון (2,200 מקומות). שאר הקבוצות הן הפועל אילת (1,690 מקומות), בני הרצליה (1,500), גלבוע/גליל (2,057) ונס ציונה (1,200), שאליהן המינהלת לא באה בדרישות זהות לנתניה.