מכבי תל אביב מתכוננת לשני משחקי בית מאוד חשובים השבוע, מחר מול פנאתינייקוס במחזור החמישי ביורוליג (חמישי, 21:05) ונגד הפועל ירושלים בשבת (20:15). הצהובים, שמחזיקים במאזן של 2:2 באירופה, גם רוצים להתאושש מההפסד בליגה להפועל גלבוע/גליל (87:83). הגארד קמרון טיילור לא הרגיש טוב במהלך האימון ושוחרר ממנו.
המאמן יאניס ספרופולוס דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש: "זה משחק מאוד חשוב לנו, אחרי הניצחון מול וילרבאן אנחנו רוצים להמשיך עם התוצאות החיוביות. אנחנו צריכים להיות מוכנים כדי לשחק בסטנדרטים שלנו. מול גלבוע/גליל זה היה המשחק החמישי שלנו ב-11 ימים והם היו יותר רעננים לקראת הסוף, וזו אחת הסיבות לניצחון שלהם. זה לא קל להישאר בפוקוס בכל כך הרבה משחקים, אנחנו צריכים לתקן את זה כי עשינו הרבה טעויות טקטיות. אנחנו צריכים להציג הגנה טובה, אמרתי לשחקנים שכשהצגנו הגנה טובה אז גם ההתקפה שלנו הייתה טובה. אם ניתן להם לקלוע, להרגיש בנוח ולקלוע סלים קלים אז ניכנס לצרה".
2 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
על שובו של אנטה ז'יז'יץ': "זה יהיה המשחק הראשון שלו מאז הפציעה, אנחנו נשתמש בו מחר, מוקדם עדיין לענות על השאלה לגבי השתלבות שלו עם שאר הגבוהים, זה כאב הראש החיובי שלי. נמצא פתרון. אנחנו צריכים להכניס את אנטה לרוטציה, כי זה לא קל אחרי פציעה של חמישה שבועות להיכנס לקצב טוב. הוא יצטרך זמן".
"אנטה היה פה בעונה שעברה והוא מכיר אותי ואני מכיר אותו, הוא יודע מה אני רוצה", המשיך היווני. "החיסרון שלו הוריד לנו שחקן אחד בתוך השיטה. יש לנו הרבה שחקנים שצריכים ללמוד איך לתקשר אחד עם השני, ואיך לשחק ביחד. אנחנו חסרים את הדקות שלו. הוא יבוא, ואחרי שייכנס לקצב המשחק הוא יהיה פרודוקטיבי. נראה לגבי הרוטציה, אני לא יודע איך זה יילך, אנחנו צריכים ללכת צעד אחרי צעד כדי להכניס את כולם לעניינים. אני מאמין בכל השחקנים שלי ואוהב אותם, אבל לפעמים אתה מאבד כימיה ואופי של הכדורסל, זה לא קל , לכן קיבלתי את ההחלטה לקצר את הרוטציה".
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)