בני הרצליה תארח מחר (רביעי) את טנריף במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות של פיב"א בחדרה (19:30). טנריף היא אלופת המפעל הנוכחית ומחזיקה בסגל שלה שחקנים בכירים שהשם המוכר מכולם הוא גיאורגי שרמנדיני.
הרצליה מגיעה למשחק לאחר שהפסידה 87:85 השבוע בתום הארכה להפועל חיפה, מה שגרם למאזנה של מחזיקת הגביע להיות 2:2. במועדון יודעים שלסיבוב הראשון יש השפעה ישירה על הגביע, שכן שמונה הראשונות בליגה מעפילות עליו, ואמרו בהומור שחבל שאין שריון לזוכה בתואר, אך הם ימשיכו לנסות לאסוף ניצחונות בליגה, כאשר בשבת יתארחו בכפר בלום אצל הפועל גליל עליון.
3 צפייה בגלריה
שחקני בני הרצליה
שחקני בני הרצליה
מגיעים אחרי הפסד דרמטי בליגה. שחקני בני הרצליה
(האתר הרשמי של פיב"א)
בליגת האלופות, הרצליה רשמה במחזור שעבר את ניצחון הבכורה שלה במפעל 90:85 על ריטאס וילנה בחדרה, לאחר שבמחזור הפתיחה הפסידה לפריסטרי. במועדון אומרים שלמרות שהסיכויים לניצח את טנריף "לא גבוהים במיוחד", הם יעשו הכל כדי לרשום עוד ניצחון אחד, דגש בבית, כדי להבטיח מקום בשלב הבא במפעל.
מי שינסה להוביל את הרצליה להפתעה הוא מוריס קמפ שהצטיין בניצחון על ריטאס עם 23 נקודות נבחר לשחקן השבוע בליגת האלופות. קמפ מדורג שלישי בטבלת מלך הסלים של המפעל עם 23.5 נקודות למשחק.
3 צפייה בגלריה
מוריס קמפ
מוריס קמפ
שחקן השבוע בליגת האלופות. קמפ
(צילום: יעקב זלדין, בני Ofek Dist הרצליה)
במועדון מספרים שכ-1000 אוהדים הגיעו להיכל בחדרה בניצחון על ריטאס וילנה לרבות אוהדי הקבוצה שהגיעו בהסעות שארגנו הקבוצה ואגודות כדורסל שפועלות באזור והוזמנו למשחק. גם הפעם מצפים בעיר מהשרון ל-1000-1500 צופים, כאשר מחיר כרטיס למשחק יעלה 30 שקלים בלבד.
המנהל המקצועי, זופי אבדיה אמר לפני המשחק: ״מצפה לנו משחק מאתגר מול אלופת המפעל שלא סתם מדורגת שנייה בליגה הספרדית. יש להם שחקנים מאוד איכותיים והם לא נופלים גם מכמה קבוצות יורוליג. אנחנו נבוא כדי לעשות את המקסימום במטרה להפתיע״.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בני הרצליה
אוהדי בני הרצליה
בהרצליה מצפים ל-1000-1500 צופים. אוהדי בני הרצליה
(צילום: יעקב זלדין, בני Ofek Dist הרצליה)