הפועל ת"א עומדת בפני המבחן הגדול שלה העונה. אחרי שהגיעה אשתקד לרבע גמר היורוקאפ והודחה על-ידי חובנטוד בדאלונה, הפעם הנציגה הישראלית רוצה לעשות צעד נוסף קדימה. לשם כך היא תצטרך לנצח מחר (רביעי, 19:30) בווילנה את בשיקטאש בשלב שמונה האחרונות.
במועדון החליטו להוציא שני מטוסים חכורים אל היעד בסבסוד מיוחד. אחרי ביקוש שיא, הוציאו האדומים מטוס נוסף, כך שאת הקבוצה ילוו כ-600 אוהדים ואוהדות. אם הפועל ת"א תעלה שלב, היא תפגוש בחצי הגמר את בורג אן ברס הצרפתית, שניצחה 82:95 את פרומיטיי של ננו גינזבורג.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א אקסבייר מנפורד
שחקן הפועל ת"א אקסבייר מנפורד
יחזור למגרשים. מנפורד
(צילום: יאיר שגיא)
שחקניו של דני פרנקו הגיעו ישירות לרבע הגמר אחרי שסיימו את שלב הבתים במקום השני עם מאזן של 13 ניצחונות לעומת 5 הפסדים. שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים העונה. בסיבוב הראשון ניצחו האדומים 75:81 ובסיבוב השני - במשחק מכריע על מאבקי המיקום - זה הסתיים ב-73:94 מוחץ אדום.
האדומים ערכו הערב את האימון המסכם ומי שהשתתף בו לראשונה - ואחרי שלושה שבועות היעדרות - הוא אקסבייר מנפורד. כזכור, הגארד נכשל במהלך חודש דצמבר בבדיקת חומרים אסורים שערכה הוועדה למניעת הסימום בספורט ומאז ה-20 בפברואר ועד אתמול היה מושעה. הוועדה למניעת סימום הודיעה רשמית על סיום ההשעיה והיום הגיעו גם האישורים הרשמיים של פיב"א והיורוקאפ.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
"בטוח שכולם יבואו להילחם ויתנו את המקסימום". פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הקבוצה, דני פרנקו: "כולנו דרוכים ומלאי ציפייה לקראת מחר. אני וכל הצוות מאמינים שהדרך שבה שיחקנו לאורך כל העונה תוביל אותנו גם מחר למקומות טובים, יחד עם הקהל שעשה את הדרך הארוכה כדי לדחוף אותנו. אני בטוח שכולם יבואו להילחם ויתנו את המקסימום שלהם בשביל לנצח את המשחק".
בר טימור הוסיף: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת מחר. לשחק מול הקהל שהגיע מהארץ לתמוך בנו. מאוד מרגש אותנו, מצפים לזה, הולך להיות משחק מאוד קשוח מול יריבה טובה. עשינו שבוע טוב של הכנות ורק רוצים שהמשחק יתחיל".