לאחר עימות חריג עם מאמנו, שגלש לפסים פיזיים, במהלך משחקה האחרון של עירוני נס ציונה מול עירוני קריית אתא, ודרישה להתיר את חוזהו - די. ג'יי. קופר התנצל ויישאר בקבוצה. במועדון הוחלט לקבל את התנצלותו של השחקן, שיעמוד בפני ועדת משמעת בתוך המועדון.
כזכור, במהלך השניות האחרונות של המשחק אחרי איבוד כדור של טיילר ביי, מאמן הקבוצה, אלעד חסין לקח פסק זמן בהול במהלכו צעק המאמן על קופר על ההחלטות האחרונות שהוא לקח והשחקן לא נשאר אדיש ופשוט דחף אותו. יש לציין שקופר נשלח מיידית לחדר ההלבשה ולא חזר לשחק בשניות שנותרו למשחק.
1 צפייה בגלריה
יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. קופר
יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. קופר
יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. קופר
(איציק בלניצקי, ONE)
די. ג׳יי. קופר התנצל באופן פומבי: "לקראת סוף המשחק האחרון נכנסתי לויכוח סוער עם המאמן. אני רוצה להתנצל באופן רשמי על חלקי באירוע בפני המועדון, חבריי לקבוצה והאוהדים שלנו. יש לי הערכה וכבוד רב למאמן".
על העימות הפיזי עם חסין: "אני רוצה לדייק לגבי נקודה חשובה - לא נגעתי או ניסיתי לגעת במאמן בשום שלב לאורך הויכוח שלנו. הדיווחים שטענו אחרת הם שגויים ולא מדויקים. אני מרוכז לחלוטין בלנצח את המשחקים הבאים שלנו, ולעשות את המיטב שלי עבור הקבוצה והמועדון".
בהודעה רשמית מטעם נס ציונה הובהר מצד המועדון "כי למרות שהמועדון רואה בחומרה את שהתרחש על ספסל הקבוצה, הדיווחים על עימות פיזי היו שגויים ומטעים. המועדון ימשיך לטפל משמעתית באירוע באופן פנימי".