כאילו שום דבר לא השתנה. מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) את באיירן מינכן 68:69 בתום דרמה, וכרגיל בשנים האחרונות הכוכב היה סקוטי ווילבקין, שהשווה שיא קריירה ביורוליג עם 28 נקודות (13 ברבע הרביעי).
"אנחנו מכירים ויודעים מי זה סקוטי. הוא המנהיג של הקבוצה. יש לו את כל הגב, לא רק ממני אלא של כל הארגון. הוא שוב הוכיח את עצמו", אמר בסיום יאניס ספרופולוס.
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
(צילום: אורן אהרוני)
על המשחק עצמו, אמר המאמן היווני: "היה מאוד צמוד, מאוד קשוח, עם הגנה טובה של שתי הקבוצות. חלק מהמשחק אנחנו היינו עדיפים וחלק הם, הקומבינציות בסוף ברבע האחרון הביאו לנו את הניצחון, הנחישות של הרבע שאפשרנו 10 נקודות וסלים גדולים של סקוטי, החזירו אותנו למשחק".
למרות ההפסד, מאמן באיירן, אנדראה טרינקיירי, לא הרגיש רע: "אני לא מרגיש שהפסדתי. אני חוזר הביתה עם המון ביטחון, שיחקנו משחק של גברים, שינינו תוך כדי את תוכנית המשחק. אם אתה משחק ככה מול 11,000 צופים, עם כל החיסורים שהיו לנו, אתה יכול להיות מרוצה".
2 צפייה בגלריה
ספרופולוס עצבני
ספרופולוס עצבני
ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו הולכים הביתה בלי הניצחון. קלענו יותר טוב ל-2, לקחנו יותר ריבאונדים, מסרנו יותר אסיסטים, ועוד ניצחונות באספקטים נוספים - ועדיין הפסדנו. הצגה ענקית של סקוטי ווילבקין. יש הרבה דברים שיכולנו לעשות טוב יותר, אבל אנחנו צריכים ללמוד לשחק במשחקים כאלה. ההכנה שלנו הייתה לא טובה כי אנחנו חסרים 7-6 שחקנים".
עוד אמר המאמן האיטלקי: "זה היה משחק מדהים. אחרי שנתיים קשות בלי קהל, לראות את הצופים כאן זה היה דבר גדול. הייתה לי צמרמורת".