ליז קמבייג' האוסטרלית נחשבת לאחת מכוכבות הכדורסל הגדולות בעולם. בקרוב היא גם תגיע ארצה. זאת לאחר שחתמה היום (שישי) רשמית במכבי אשדוד.
קמבייג' (31, 2.06 מ') תחליף את קלאני בראון ותהיה חיזוק משמעותי לאשדוד, שמוליכה את ליגת העל עם מאזן 2:15. מי שכיכבה שנים ב-WNBA רשומה על שיא ליגה יוקרתי - 53 נקודות במשחק אחד, אך גם ידועה כטיפוס לא קל וכאחת שאומרת את מה שעל ליבה בלי פילטרים.
2 צפייה בגלריה
לי קמבייג'
לי קמבייג'
כוכבת על. קמבייג'
(צילום: AP)
ב-WNBA היא שיחקה בטולסה שוק, דאלאס ווינגס, לאס וגאס אייסס ולוס אנג'לס ספארקס. בקיץ האחרון, הספארקס הודיעו על ביטול הדדי של החוזה שלה בקבוצה ולאחר מכן החליטה קמבייג' במפתיע לפרוש לחלוטין מליגת ה-WNBA.
ובעניין אחר: בנות הרצליה הודיעה על פרידה מהמאמן שי זרצקי. "בנות הרצליה מודה לשי על המחוייבות, הרצינות וההשקעה הרבה בבניית הקבוצה והובלתה לאורך העונה. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו", סיפרה היו"ר לימור מזרחי.
2 צפייה בגלריה
לי קמבייג'
לי קמבייג'
רזומה מפואר. קמבייג'
(צילום: AP)
עוזרת המאמנת החדשה לימור פלג תחבור למזרחי באימון הקבוצה נכון לעכשיו. בנוסף, המועדון נפרד מבריאנה דיי והחתים במקומה את הפורוורדית המנוסה אנטוניה נינג'יפה (32, 1.83 מ'). נינג'יפה שיחקה בעברה כבר בישראל בשורות הפועל פ"ת, אליצור חולון והפועל ראשל"צ.