בבני הרצליה הודו טרם משחק הליגה אתמול (שני) נגד הפועל באר שבע/דימונה שהם נמצאים בתקופה לא טובה, אבל מקווים שהיא תסתיים עם ניצחון ביתי. רק שהקבוצה הדרומית המשיכה את מסורת הניצחונות כשגברה על מחזיקת הגביע 75:77 והעלתה אותו לשישה באולם היובל. בכך, מסע ההגנה על התואר של הקבוצה מהשרון עלול להסתיים מוקדם מהצפוי כיוון שרק שמונה הראשונות בליגה עולות לרבע גמר הגביע, והרצליה מדורגת כרגע מתחת לקו האדום ומתרחקת מהאופציה לשמור על התואר.
המשחק נפתח מצוין עבור שחקניו של אורן אהרוני, שפתחו פער דו ספרתי בשלב מסוים במשחק. מעל כולם היה כריס באב, שסיים את הערב עם 32 נקודות. הגארד קלע 17 נקודות ברבע הראשון וסיים את המחצית עם 23, כשהוא מעניק לקבוצתו יתרון. גם במחצית השנייה היה באב איש המשחק, דגש על סוף המשחק כשקלע שלשה חשובה מאוד שהשאירה את הרצליה בתמונה, דקה לפני הסיום. אלא שאז את השלשה החשובה באב החטיא והרצליה רשמה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות.
1 צפייה בגלריה
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני
פתיחת עונה לא מוצלחת. אהרוני
(האתר הרשמי של פיב"א)
"הפסד כואב. אני חושב ששיחקנו טוב כמעט לכל אורך המשחק וגם שלטנו", סיכם אהרוני והרחיב מה לא עבד עבור קבוצתו: "בסוף החטאנו עונשין ופספסנו שני ריבאונד בהגנה. הדברים האלה מכריעים את המשחקים הצמודים. זו פעם שנייה שזה קורה אצלנו בבית (אחרי המשחק נגד הפועל חיפה שהסתיים בהארכה לפני פגרת הנבחרות ס.א). מאכזב מאוד".
סטיבי תומפסון ג'וניור, שחתם בקבוצה רק ביום ראשון, כבר שיחק 16 דקות וקלע חמש נקודות. בקבוצה מרוצים מההשתלבות המהירה של הגארד אחרי השחרור המהיר של בריאנטה וובר במהלך הפגרה, ומקווים שבכך יתומו החילופים לעונה והסגל יידע יציבות.
השבוע של בני הרצליה עוד לא נגמר, ובשישי בצהריים היא תתארח אצל נס ציונה באולם לב המושבה למשחק קריטי עבורה במאבק על מקום בגביע. הסיבה להקדמת המשחק היא הטיסה של הפינליסטית מהעונה הקודמת לטנריף במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות של פיב"א. להרצליה מצפה מסע ארוך עד האיים הקנאריים בספרד ומשחק קשה מול קבוצה שהביסה אותה 57:95 בישראל.