הפועל חולון פתחה אתמול (שלישי) את שלב הטופ 16 בליגת האלופות בהפסד חוץ 78:61 למורסיה, ונדמה שהקבוצה הספרדית עשתה חסד עם הסגולים, שפיגרו לאורך רוב שלבי המשחק בפער דו-ספרתי.
לראשונה העונה, ואולי בכלל בקריירה שלו, המאמן עמית שרף צעק על השחקנים באחד מפסקי הזמן, ניסה לעורר את הסגל שאיבד את ה-DNA של הקבוצה: השלשות. רק ארבע שלשות מ-19 ניסיונות (21.1%) קלעה הפועל חולון בהתמודדות. אחרי שבקבוצה חגגו את העלייה לטופ 16 שנה רביעית ברציפות, בהתחשב בכך שההנהלה כמעט ויתרה העונה על השתתפות במפעל בשל המלחמה, סימון ה-'וי' על המטרה ככל הנראה חלחל פנימה בכל מה שקשור ליכולת על הפרקט.
2 צפייה בגלריה
דאוסון
דאוסון
שתי נקודות בלבד. דאוסון
(צילום: FIBA PHOTOS)
הסגל הישראלי של חולון, שאמור היה להיות יתרון העונה, קלע 13 נקודות בלבד. שון דאוסון, שנראה לא פעם כי פחות מסתדר ומרוצה ממקומו ברוטציה של שרף, סיים עם שתי נקודות בלבד. הסווינגמן לא התקרב לתפוקה של סי.ג'יי האריס (17) וג'סטין סמית' (18), שהיו היחידים שקלעו בספרות כפולות. מי שהיה רחוק עוד יותר מיכולתו וסיים את הערב עם 0 נקודות הוא דיאונדרה ברנס, שב-15 הדקות בהן שיחק גם לא מסר ולו אסיסט אחד.
"משחק קשה", סיכם האריס. "הם באו יותר פיזיים בהגנה והם קבעו את הטון מתחילת המשחק. עשינו כמה טעויות פה ושם ובמשחק הבא נצטרך להיות יותר קשוחים".
2 צפייה בגלריה
שרף
שרף
"ניתן את הכבוד והקרדיט למורסיה". שרף
(צילום: FIBA PHOTOS)
"ניתן את הכבוד והקרדיט למורסיה ולצוות האימון שלהם", הוסיף שרף. "הם שיחקו הגנה טובה, אבל זה השלב שבו רצינו להיות. אנחנו צריכים להשתפר ולהיות יותר טובים בהתקפה. הגנתית, ברוב הזמן, שמרנו אותם באחד על אחד, זה מה שרצינו, אבל ברבע השני איבדנו את זה, בגלל משחק התקפה לא טוב. בשביל הקבוצה שלנו, זה שילוב של האנרגיות בהגנה, התקשורת וההחלטות בהתקפה. איבדנו את זה תוך 5-7 דקות. ככה יהיה הבית הזה, קשוח ופיזי. נבוא חזקים יותר בשבוע הבא למשחק הבית שלנו בהונגריה".
לפני שחולון תשחק בשלישי הבא נגד א.א.ק אתונה, הקבוצה תנחת היום בישראל ותשוב לליגה כבר למשחק ביום שישי בצהריים (13:00) מול הפועל אילת, כך שאין לה הרבה זמן להתאושש.