נבחרת הנשים פתחה היום (חמישי) את אימוניה לקראת צמד משחקיה הראשונים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, שיתקיימו בריגה: ביום חמישי הבא נגד אירלנד וכעבור שלושה ימים מול לטביה.
הסגל מונה כעת 15 שחקניות, 13 מהן יצאו ביום שני לריגה. הנבחרת איבדה את מרבית הגבוהות שלה, אלכס כהן שפרשה וג'ניפר פליישר שלא תוכל לצאת לחלון, ותופיע ללא השחקניות שנמצאות במכללות, בהן האחיות ירדן וליאור גרזון (שהיו בסגל הנבחרת באליפות אירופה בקיץ האחרון), רומי לוי ואמי רינת.
2 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת הנשים ותמונות החטופים
שחקניות נבחרת הנשים ותמונות החטופים
שחקניות נבחרת הנשים ותמונות החטופים
(צילום: איגוד הכדורסל)
נבחרת הנשים תהיה נבחרת הכדורסל הראשונה שתעלה למגרש מאז אירועי 7.10 ופרוץ המלחמה, והשחקניות יודעות היטב את מה ומי הן מייצגות. דניאל רבר אמרה: "תמיד כיף ללבוש את מדי נבחרת ישראל, במיוחד בזמנים בהם המדינה שלנו עוברת את מה שהיא עוברת. זו זכות גדולה. יש תחושה שאנחנו באות למשימה מיוחדת. האיריות סירבו לשחק נגדנו ואנחנו באות במוטיבציה גבוהה יותר".
על החלון כולו, שכולל גם את המשחק נגד לטביה, אמרה רבר: "יהיה קשה, במיוחד שאנחנו בסגל נמוך מזה שהיה בקיץ, אבל אחרי חודשיים בהן שיחקנו כמעט 40 דקות כל משחק, עם הכדור בלי שחקניות זרות, אני מאמינה שאפשר להשיג שני ניצחונות".
2 צפייה בגלריה
דניאל רבר
דניאל רבר
דניאל רבר
(צילום: FIBA)
רבר (27), שחקנית אליצור רמלה, היא אחת הוותיקות בסגל: "אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות. תמיד כיף לתת מהניסיון שלי. אפשר ללמוד מכל אחת ואחת וכיף לקבל דם צעיר ובמיוחד לראות אותן מתרגשות לפני האימון והמשחק הראשון".
לפני האימון הצטלמה הנבחרת עם תמונת החטופות והחטופים שנמצאים עדיין בשבי החמאס בעזה ובהמשך תקיים עוד פעילויות ואירועי הנצחה.