יונתן אלון חוזר להפועל ירושלים, והפעם בתפקיד המנהל המקצועי. אלון מגיע לקבוצה מהבירה לאחר ששימש בשנה וחצי האחרונות כמנהל המקצועי של הפועל גליל עליון. אלון היה חלק מהפועל ירושלים בשנים קודמות כעוזר מאמן ואפילו עבר לתפקיד המאמן הראשי כשעודד קטש עזב את הקבוצה לפנאתינייקוס.
הקבוצה נפרדה בקיץ האחרון ממנהלה המקצועי בתשע השנים האחרונות, גיא הראל, ועזיבתו השאירה חלל ריק בכל הנוגע לסמכויות המקצועיות ובניית הסגל, כגון קשרים עם סוכנים של שחקנים, סגירת משאים ומתנים והתנהלות מקצועית שוטפת. אלון למעשה ינהל את כל הסמכויות המקצועיות עליהן היה אחראי הראל, והמנהל הספורטיבי יותם הלפרין יחזור לתפקידו הקודם כיועץ מקצועי שיעבוד לצד אלון.
1 צפייה בגלריה
יונתן אלון
יונתן אלון
יונתן אלון
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים )
יונתן אלון אמר לאחר המינוי: "אני רוצה להודות להפועל גליל עליון על כך שנתנו את ברכת הדרך למהלך. מצאתי בכפר בלום משפחה חמה ואוהבת ואני שמח שיכולתי לתרום להתבססות החזקה של המועדון חזרה בליגת העל. היום אני חוזר הביתה, למקום שבו גדלתי, התחנכתי והתעצבתי כאיש כדורסל. אני נרגש להתחיל לעצב את הדרך המקצועית של הפועל שנים רבות קדימה ומחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם המאמן דז׳יקיץ׳, הצוות, השחקנים. יאללה הפועל".
היועץ המקצועי יותם הלפרין אמר: "אני מברך על הצטרפותו של יונתן אלון. זה מהלך שניסינו להשלים כבר בקיץ האחרון ואני שמח שעכשיו זה קרה. הוא יוביל תהליך שהמערכת זקוקה לו, המטרות העיקריות יהיו ארוכות טווח וכמובן המשך שמירת הסטנדרטים המקצועיים שהפועל ידעה להציב בכל השנים. אנחנו כמועדון תמיד מברכים על מאמנים ושחקנים שגדלו במערכת וחוזרים להיות חלק מהמועדון".
מנכ"ל הפועל ״בנק יהב״ ירושלים יובל לויסמן אמר לאחר צירופו של אלון: ״יונתן הוא האיש הנכון בזמן הנכון. מדובר במהלך אסטרטגי חשוב מאוד עבורנו, עם ראייה לשנים ארוכות קדימה. יונתן יהיה אמון על כל האספקטים המקצועיים במועדון, יתווה את הדרך המקצועית של הפועל, יגבש חזון מקצועי וכמובן יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם המאמן אלכסנדר דז׳יקיץ׳ ויתר הצוות המקצועי״.