שביעות רצון במכבי ת"א, שטיילה הערב (חמישי) לניצחון חוץ קליל, 71:106 על אלבה ברלין, שקטע לה רצף של שלושה הפסדים ביורוליג והשיב אותה למאזן חיובי במפעל - 13:14. ג'יימס ווב הוליך את קלעי המנצחת עם 17 נקודות, ווייד בולדווין הוסיף 16, ג'וש ניבו סיים עם 15 ובונזי קולסון סיים עם 14 (כולן במחצית הראשונה).
במהלך המשחק נשמעו קריאות להשבת החטופים הישראים בידי יהודים שגרים בבירת גרמניה והניפו בנוסף שלטים ודגלי ישראל. 400 אוהדים ליוו את הקבוצה של עודד קטש, ויחד הם ואותם אנשים שהניפו את השלטים וקראו "השיבו אותם הביתה". על השלטים נכתב #bringthemhomenow.
1 צפייה בגלריה
אוהדים קוראים להשבת החטופים במשחקה של מכבי ת"א בגרמניה נגד אלבה ברלין
אוהדים קוראים להשבת החטופים במשחקה של מכבי ת"א בגרמניה נגד אלבה ברלין
אוהדים קוראים להשבת החטופים במשחקה של מכבי ת"א בגרמניה נגד אלבה ברלין
(צילום: רגינה הופמן)
עודד קטש היה מרוצה בסיום: "אמרתי לפני המשחק שאני אוהב את הצורה בה אנחנו משחקים ומתחרים. הגענו מוכנים. אם אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף ביורוליג אנחנו צריכים לשחק כך. לפני הפגרה היה לנו לו"ז משוגע ועמוס. התקשינו להתאמן ואיבדנו הרבה כדורים, היום זה נראה הרבה יותר טוב ואני מרוצה".
בולדווין אמר: "אנחנו יודעים מה עומד בפנינו והיה חשוב לנו לחזור לנצח כדי לשפר את המיקום שלנו לקראת הפלייאוף. אנחנו אחת מקבוצות ההתקפה הטובות ביורוליג. שיחקנו בצורה קשוחה מול קבוצה שיודעת לשמור על הכדור והחזקנו אותה על 71 נקודות אצלה בבית. אנחנו מקווים להמשיך בקצב הזה וביכולת הזו גם במשחקים הבאים".
ג'יימס ווב: "היום כל מה שהיה חשוב לנו זה לשחק טוב. היו לנו כמה הפסדים ורצינו להרים אחד את השני ולעשות עבודה טובה. אני חושב ששיחקנו טוב בהגנה". לקראת המשחק הבא נגד ז'לגיריס: "זו קבוצה טובה, אנחנו נצטרך לשחק טוב כמו היום בתקווה לנצח".