שמחה גדולה בהפועל ירושלים, שרשמה אמש (רביעי) את ניצחון במשחקה הראשון בשלב הטופ-16 בליגת האלופות של פיב"א - 75:77 על פרישטרי, ביוון. על סל הניצחון היה חתום ספידי סמית', שצלף שלשה על הבאזר ונתן את האות לחגיגות בתום הארכה.
האמת, שזה היה יכול להיות הרבה יותר קל עבור הקבוצה מהבירה, שפעם אחר פעם בעטה בדלי. מצד שני, החבורה של איליאס קאנצוריס גם הצליחה למחוק פיגור של 16 נקודות והוכיחה שהיא יכולה להתעלות בשניות האחרונות עם הרבה אופי, אבל כן, גם בזכות יכולת טובה של סמית', שסיים עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים חוגגת  סל על הבאזר
הפועל ירושלים חוגגת  סל על הבאזר
סמית' והחברים חוגגים את סל הניצחון
(צילום: אתר פיב"א)
3 צפייה בגלריה
איליאס קאנצוריס הפועל ירושלים נגד פרישטרי
איליאס קאנצוריס הפועל ירושלים נגד פרישטרי
ניהול משחק מנצח. קאנצוריס
(צילום: אתר פיב"א)
מלבד איש המשחק של הפועל ירושלים, הסיפור של המשחק הייתה ההגנה האדומה. זה לא סוד שהקבוצה שהייתה של אלכסנדר דז'יקיץ' התאפיינה בהרבה אגרסיביות ולאחרונה, ואף אתמול, היה נדמה שהיא קצת חרגה מהקו הידוע והמוכר. כבר ברבע הראשון ספגה הקבוצה 26 נקודות ו-46 סך הכל בסיום המחצית הראשונה. אבל במחצית השנייה הגיעה התפנית, וקיבלנו הפועל ירושלים קצת יותר מוכרת, שעצרה את פרישטרי על 8 נקודות ברבע השלישי ו-12 נקודות ברבע האחרון.
"היה משחק מאוד קשה שהסתיים בניצחון גדול שלנו", ", אמר גבי צ'אצ'אשווילי בסיום. "אני שמח שהדברים עבדו ושהצלחנו בסופו של דבר לנצח את המשחק".
3 צפייה בגלריה
זאק הנקיס הפועל ירושלים נגד פרישטרי
זאק הנקיס הפועל ירושלים נגד פרישטרי
בלט לטובה. הנקיס
(צילום: אתר פיב"א)
מי שבלט לטובה אחרי תקופה של חוסר יציבות הוא זאק הנקינס, שסיים את הערב עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים. בצד המאכזב היה ליוואי רנדולף, שסיים עם נקודה אחת בלבד (0/12 מהשדה) אבל עם 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אחד מהם היה לשלשה המנצחת של סמית'. יובל זוסמן עלה לשחק למשך דקה וחצי בלבד, זאת בשל יכולת חלשה בהגנה.