שביעות רצון בחולון לאחר הניצחון אמש (רביעי) על איגוקאה במשחק הראשון בסדרת הפלייאין בליגת האלופות של פיב"א. אחרי שהרבע הראשון לא עבר חלק בכלל לאלופת המדינה, כולל ארבע עבירות של ניב משגב בתשע דקות ומטר שלשות מהקבוצה הבוסנית, הקבוצה עשתה "שינוי מסלול מחדש" כל הדרך ל-79:103 מוחץ.
סי ג'יי האריס, עבורו זה היה משחק הראשון בזירה האירופית העונה, הפך לדי ג'יי האריס והרקיד את חבריו על הפרקט, כשהנקודות התחלקו בצורה יפה בין השחקנים. "הוא מאוד שונה מאריק גרין בעניין הזה", אמרו במועדון והפיגו את החשש שחסרונו של האחרון יורגש. "גרין היה בשביל עצמו, האריס הוא בשביל כולם. דאוסון, בורדיון, ג'ונס ואחרים לא היו מקבלים כדורים כאלה אם לא הוא". גם ג'ו רגלנד שבר שיא קטן שהפך לשחקן החמישי בהיסטוריה שמגיע ל-300 אסיסטים ומעלה במפעל, כאשר אתמול הוסיף עוד 14 למאזן שלו.
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון סי. ג'יי. האריס
שחקן הפועל חולון סי. ג'יי. האריס
שביעות רצון בחולון מההופעה שלו. סי. ג'יי. האריס
(האתר הרשמי של פיב"א)
הקלע המוביל היה היידן דלטון, עבורו זהו משחק שני טוב ברציפות אחרי משחק הליגה שהיה בראשון. משפחתו של דלטון נמצאת בארץ בימים אלה ויש האומרים שהגעתם גרמה לכך שמצב רוחו ישתפר והתוצאות על הפרקט בהתאם.
"כמובן שזה תמיד מרגיש טוב לקלוע זריקות", אמר דלטון בסיום. "זו פשוט עדות לכך שחברי לקבוצה סומכים עלי וכל הגארדים- ג׳ו, סי ג׳יי וניב תמיד מעודדים אותי לזרוק. שכשהייתי בדאון הם עודדו אותי וכעת הם מעודדים אותי גם, כך שזה תמיד טוב שיש אנשים טובים כאלו מסביבך. אני פשוט ניסיתי לחזור לרוטינה שלי שאני יודע שהיא עובדת ולזרוק לסל אחרי האימון ופשוט לוודא שאני זורק זריקות טובות ועושה חזרות ולראות את הכדור נכנס פעם אחר פעם מחזיר לי את הביטחון".
גם גודס התייחס לצמד המשחקים של הפורוורד שלו: "האישיו הוא לא רק השלשות שלו. ההבדל בשני המשחקים האחרונים זה האגרסיביות, האקטיביות, הריבאונדים בשני הצדדים. הרגשת אותו בכל מקום. עכשיו אנחנו מצפים ממנו להמשכיות".
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון היידון דלטון
שחקן הפועל חולון היידון דלטון
היידון דלטון
(האתר הרשמי של פיב"א)
על המשחק עצמו אמר: "שיחקנו יפה, הכדור זז. הגענו לשלשות פניות (16) ואמצע הצבע יותר פרוץ. שמרנו יותר טוב. הם היו ביום משוגע של שלשות וקלעו מדהים. חצי שני היינו יותר טובים בהגנה, עצירות, פתחנו הפרש והצלחנו לשמור על זה".
גודס הרחיב על השלכת העבירה הרביעית של משגב: "זה לא דבר טוב. ניב היה צריך לשמור על האמוציות שלו. זה מאוד משמעותי כי ברגע שהוא יצא, זה אומר שג'ו חייב להיות על המגרש הרבה הרבה דקות. סי ג'יי חזר מפציעה ועליו אי אפשר להעמיס הרבה דקות. זה משהו שניב חייב לשלוט בו. בהמשך זה יכול לעלות לנו גם אם ג'ו יהיה בבעיית עבירות". מאמן הסגולים אף התלוצץ שהוא סיים את הקריירה שלו כפוינט גארד ולא יוכל לעזור.
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון גיא גודס
מאמן הפועל חולון גיא גודס
גיא גודס
(האתר הרשמי של פיב"א)
גודס, שהגיע בשנה שעברה בדיוק בשלב זה כאשר החליף את מאורציו בוסקאליה אחרי המשחק הראשון בסדרה סיכם: "אני מעדיף להיות ב-0:1 מאשר ב-1:0 ולנסוע ככה לשם. הסיכויים הם 50%. הלחץ עליהם עכשיו. הסיטואציה יותר נוחה מאשר להפסיד פה. החבר'ה עם ניסיון. זה לא מבטיח הרבה לגבי המשחק הבא ביום שלישי כי מצפה לנו נסיעה ארוכה ומתישה. נבוא הכי רעננים שיכולים ומשחק חדש. לא צריך לספר לשחקנים את היכולות".
אבל לפני ההמראה למשחק "הגומלין" בבוסניה, מחכה לחולון הרצליה, במשחק נוסף של שחזור הגמר מהעונה החולפת. כזכור, הרצליה גברה על חולון בסיבוב הקודם בטוטו חולון, וכעת תור האלופה להתארח אצל סגניתה. במועדון משדרים תחושה שהמשחק הזה "תקוע" בלוח זמנים שמכיל בין שניים לשלושה משחקי נוק אאוט (רבע הגמר הגביע ייערך בעוד כשבוע וחצי), אך יעשו כל מה שאפשר כדי לצאת עם הניצחון מאולם היובל בשבת.