משבר צהוב? יומיים אחרי שנוצחה בדרבי להפועל, מכבי ת"א ספגה הערב (שני) הפסד נוסף - הפעם 86:78 ביתי ומביך במיוחד לעירוני קריית אתא.
המאמן עודד קטש לא התראיין אחרי המשחק, במקומו התייצב עוזרו ג'וזפ מריה ברוקאל. "קריית אתא שיחקה טוב מאוד ואני מברך אותם על הניצחון", אמר. "יש הרבה סיבות לאיך ששיחקנו, אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראינו ויש לנו אתגר למצוא את הדרך לעזור לשחקנים לקראת יום חמישי, זה הכי חשוב".
1 צפייה בגלריה
סורקין
סורקין
צריך להיות מתוסכל. סורקין
(צילום: עוז מועלם)
"הקבוצה בתקופה רעה", הוסיף רומן סורקין. "הפסדנו כמה משחקים. אבל זו עונה ארוכה, אי אפשר לנצח תמיד. היינו במקום הרביעי ביורוליג ושיחקנו מדהים, וכולם עשו אותנו אדירים. עכשיו אנחנו בתקופה קצת רעה, תורנו להגיב. זה קורה בכל שנה, גם קבוצה שלוקחת יורוליג נמצאת במשברים במהלך השנה. זה קורה לכולן".
יש לציין כי הפעם הקודמת בה גברה קריית אתא על מכבי ת"א בחוץ הייתה במחזור השביעי של עונת 2000/01, בתוצאה 83:85. אז הייתה קבוצה מאוחדת על קריית מוצקין, תחת המאמן שי מיניסטר ואת הצהובים אימן פיני גרשון. אנדריי זלינבבא (אקס מכבי ת"א) בלט עם 27 נקודות. מאמן קריית אתא, שרון אברהמי, נטל חלק במשחק ההוא, גם אז בצד המנצח.
על המשחק הערב אמר אברהמי: "קיוויתי שננצח, אם הייתם בחדר ההלבשה הייתם רואים שכבר אתמול אמרתי שאנחנו תופסים את מכבי ת"א במצב שאו שהיא תתפוצץ עלינו או שאם נישאר בציפורניים המשחק יוכל ללכת לטובתנו וזה מה שקרה".
"אמרתי ליו"ר שלי נפתלי שעל הקירות באולם בקרית אתא יש את כל התמונות מהניצחון ההוא ביד אליהו, ועכשיו אפשר להחליף את התמונות. אז היינו בפיגור 15, הלחצנו אותם וניצחנו. היום באנו ומכבי התייחסו למשחק הזה ברצינות, זה אומר המון על השחקנים שלי".
  • השתתף בהכנת הידיעה: ספי פסטרנק