שביעות רצון במכבי ת"א לאחר תצוגת השלשות הערב (ראשון) במהלך ה-78:98 המוחץ על הפועל חולון. הקבוצה של עודד קטש השתלטה על המשחק מהפתיחה והלכה והגדילה את הפער ככל שנקפו הדקות. ג'יילן אדאמס הציג משחק מצוין וסיים כקלע המוביל של הצהובים עם 16 נקודות.
"מבחינתי היה משחק טוב מאוד", אמר מאמן המנצחת עודד קטש בסיום. "עמדנו בתוכנית שלנו גם מקצועית וגם קבוצתית. שלטנו בריבאונד, רצנו יותר, שיחקנו עם טיפה יותר שטף, אבל אני חושב שהמספרים המשמעותיים זה הריבאונדים האסיסטים והאחוזים משלוש. השתמשנו בהמון שחקנים, חוץ מרומן אף אחד לא שיחק יותר מ-20 דקות שזו גם הייתה המטרה שלנו הערב".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
בצד השני, בחולון לא אהבו את היכולת של שחקניהם, שאיפשרו ליריבה לחגוג גם בצבע וגם מעבר לקשת בדרך לכמעט 100 נקודות. "אני חושב שהקבוצה הטובה ביותר ניצחה היום", אמר מאמן האלופה לאחר המשחק. "כשאתה לא משחק הגנה כמו שצריך אז מן הסתם אתה תפסיד. זה לקח שאנחנו צריכים ללמוד ממנו".
המאמן הסביר את כעסו: "זה משמעת מבחינתי. שחקנים לא ממושעים מספיק לעשות עבירות, אולי חושבים שהם יקבלו עבירות ויצאו החוצה. זה מתחיל מפה מבחינת הביצוע ההגנתי והאגרסיביות. אפשר להפסיד, זו לא בושה. אבל יש דרך ונראות מסוימת, ואת זה אני לא מוכן לקבל, ומי שלא יהיה בקצב אז לא יהיה פה".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון שון דאוסון
שחקן הפועל חולון שון דאוסון
עושים הכל כדי שישתלב. שון דאוסון
(צילום: עוז מועלם)
על שון דאוסון, שלא קלע הערב וספג הערות מגודס: "אנחנו מהצד שלנו עושים הכל כדי שדאוסון ישתלב. התפקיד שלי זה לנצח משחקים ולא לנהל של קאטנרי קלאב של דקות שכולם יהיו מרוצים. אחד הדברים שדיברתי עליהם - לא רק עם שון אלא עם עוד שחקנים - שמי שישמור יהיה לו יתרון על החבר שלו. אני מחפש את השחקנים שיעשו את העבודה השחורה. כל אחד צריך למצוא את הקצב שלו גם אם הוא לא אוהב את זה, יש בודדים שעדיין מנסים למצוא את הקצב שלהם וזה תהליך של למידה לפעמים כואבת כמו היום".