אחרי שני הפסדים במשחקי ההכנה הראשונים, מכבי ת״א ניצחה הערב (שלישי) 78:85 את פרומיתאס פטרס היוונית באתונה. הצהובים המריאו בתחילת השבוע לאתונה לשבוע אימונים כולל משחקי אימון, כשביום שישי הקרוב יחל טורניר ינאקופולוס המסורתי באתונה, בו יפגשו שחקניו של עודד קטש את מילאנו בשלב חצי הגמר.
עוד בגזרת החדשות הטובות למכבי ת"א: לורנזו בראון, שהוביל את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט, נחת בארץ. את הזמן הקרוב הוא ינצל על מנת להתארלם בדירתו החדשה, ולא יצטרף לחבריו באתונה.
2 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
ניצחון ראשון בהכנה לצהובים. בולדווין
(צילום: kostaspetsas)
כאמור, עדיין ללא הספרדי, מכבי קיבלה בחזרה את רבייעיית השחקנים שהצטרפו מהשלב המוקדם באליפות אירופה שנערכה בפראג יחד עם נבחרת ישראל: ג׳ייק כהן, רפי מנקו, רומן סורקין וגיא פניני.
עודד קטש העלה בחמישייה הפותחת את וויד בולדווין, אוסטין הולינס, דארן היליארד, אלכס פוית׳רס וג׳וש ניבו. התוצאה נותרה צמודה עד לסיום הרבע הראשון אחרי שלשה של יפתח זיו שסידרה 20:21 למכבי. הצהובים המשיכו להוביל גם אל תוך הרבע השני כשבסיומו הוליכו 32:36.
2 צפייה בגלריה
אוסטין הולינס
אוסטין הולינס
הסתפק ב-5 נקודות. הולינס
(צילום: kostaspetsas)
היוונים הצליחו לשמור את המשחק צמוד לכל אורך הרבע השלישי, פעם ראשונה שהם מחקו פיגור עם שלשה שקבעה 43:43 אחרי 4 דקות, והפעם השנייה עם שלשה נוספת. מי שסגר את הרבע היה זה בולדווין עם חטיפה שלו שהובילה לדאנק אדיר שלו, כשהרבע הסתיים בשוויון 55:55 הרבע האחרון היה שונה לחלוטין, ג׳ון דיברתולומיאו התחיל להיכנס לעניינים וחילק אסיסטים לקולסון, סורקין ומנקו שהעלו את מכבי ליתרון 61:74, פרותימאס לא ויתרה בקלות והתחילה שוב לקלוע מחוץ לקשת שצימקו את ההפרש ל-4 בלבד, אבל מהצד השני היה את הולינס עם שלשה משלו שסיימה את המשחק ב-78:85.
קלעו למכבי ת״א: פוית'רס ומנקו 14 נק׳ כ״א, קולסון 11, זיו 9, סורקין 7, דיברתולומיאו וניבו 6 כ״א, הולינס והיליארד 5 כ״א, בולדווין 4, פניני ומרטין 2 כ״א.