מכבי ת"א הצליחה להשיג ניצחון שלישי בשלושה משחקי בית ביורוליג עם 69:88 קליל מול וילרבאן. הצהובים, שכבר פיגרו ב-13 הפרש במהלך הרבע השני, נהנו מ-17 נקודות של לורנזו בראון ועכשיו יתכוננו לגמר גביע ווינר מול הפועל ת"א.
המאמן עודד קטש אמר אחרי המשחק: "אני מרוצה מאוד. במחצית הראשונה היינו קצת לא מרוכזים, במיוחד בהגנה. אלה דברים טבעיים שקורים. זה כבר משחק שני השבוע שאנחנו עושים את ההתאמות הנכונות, מבחינה הגנתית במיוחד. היו פוזשנים הגנתיים מצוינים שדחפנו אותם לסוף השעון. אני שמח על ההתאמות האלה. יש דברים שאנחנו לומדים ומתקנים תוך כדי משחק בפעם הראשונה. אני שמח שהשחקנים הגיבו כמו שצריך".
1 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
נראה מרוצה. קטש
(צילום: עוז מועלם)
קטש התייחס כבר לדרבי בגמר גביע ווינר ואמר: "אני מודע ויודע את המשמעות של משחק על תואר, ושל דרבי על תואר. אנחנו מגיעים למשחק הזה עם הרבה מאוד רצינות וכבוד. יש לנו יומיים שלמים להתכונן, נבוא להילחם. זה עדיין פתיחת עונה ופעם ראשונה שאנחנו נפגשים איתם, אווירה נעימה תהיה בכל מקרה".
ג'וש ניבו אמר: "המשחק הזה אומר הרבה על האופי של הקבוצה. אנחנו יכולים לפגר בדו ספרתי ועדיין לחזור. זה מראה שיש לנו אופי. כולם שיחקו בצורה לא אנוכית. אין לנו תירוצים לכך שפתחנו חלש, במיוחד בבית עם הקהל שלנו. אנחנו צריכים למצוא יותר אנרגיות כדי להתחיל טוב את המשחק".