פנאתינייקוס המומה, אבל בעיקר רותחת על שופטי המשחק, שלטענתה גרמו, בין השאר, להפסד הערב (שלישי) 85:83 למכבי ת"א בסדרת רבע גמר היורוליג.
פאו הגישה מיד עם סיום המשחק תלונה רשמית להנהלת המפעל, לאחר שלטענתה היתה צריכה לקבל את הכדור לאחר המהלך המכריע במשחק: החסימה של מתיאס לסור על לורנזו בראון.
1 צפייה בגלריה
ינאקופולוס
ינאקופולוס
שוב בעין הסערה. ינאקופולוס
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
צפו בהשתוללות של בעלי פנאתינייקוס
תחילה קבעו השופטים כי הסל של הרכז נחשב, לאחר מכן בדקו במסכים וקבעו כדור ביניים - אותו לקח ניבו, מה שהוביל בסופו של דבר לקליעות העונשין המוצלחות של בראון שקבעו 1:2 בסדרה (בשיטת הטוב מ-5). לטענת פאו, חצי דקה קודם לכן ניבו בכלל דרך על הקו והכדור היה צריך להיות ירוק.
הבעלים הקפריזי של פנאתינייקוס, דימיטריס ינאקופולוס, שידוע במזג החם שלו ואשר כבר הביע ביקורת חריפה כנגד השופטים לאחר המשחק הראשון בסדרה, עמד שוב בעין הסערה.
צעדת אוהדי מכבי ת"א לפני המשחק מול פנאתינייקוס
(צילום: אפרת עמורבן)
בתחילה, נפנף בשטר כסף לעברם של השופטים. לאחר מכן הסתובב הבעלים באזור חדר השופטים וניסה להתעמת עם אוהדי מכבי ת"א, לפני שאנשי האבטחה במקום עצרו אותו.
בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, תקף הבעלים את השופטים שוב: "14 שניות לסיום, אתם נותנים להם סל שלא נחשב, ובמקום לתת לנו את הכדור ומאפשרים לנו לקלוע, אתם נותנים כדור ביניים. מישהו ביורוליג רואה?".