מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) כי האוהד שנהם לעבר פארפה גיאגון ממכבי ת"א, במשחק בין הקבוצות ביום שני האחרון, נתפס ויורחק לצמיתות ממשחקי הקבוצה. בנוסף, הפועל באר-שבע הודיעה כי האוהדים שהתנהגו בצורה גזענית במשחק מול מכבי חיפה הורחקו מיידית ולא ימכרו להם מנויים בעונה הבאה. בנוסף, המשטרה חוקרת את פרטי המקרה ואת המעורבים בו, אחרי שקב"ט המועדון, אלון אפגין, הגיש מטעם המועדון תלונה במשטרת באר-שבע כנגד אותם אוהדים שזוהו על ידם.
מחיפה נמסר: "בתום המשחק הובא לידיעתנו כי פארפה גיאגון הלין על נהמות כנגדו ואף הופץ ברשתות החברתיות סרטון מהמקרה. ב-48 השעות שלאחר מכן, המועדון יחד עם חברת האבטחה עמלו למצוא את האוהד שנהם. לאחר מאמץ רב ובאמצעות מצלמות האבטחה שנסרקו בזו אחר זו, נמצא האוהד. הוא יורחק לצמיתות ממשחקי הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
גיאגון
גיאגון
האוהד שנהם לעברו נתפס. גיאגון
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
הפוסט של זהבי
הפוסט של זהבי
הפוסט של זהבי
(צילום: אינסטגרם)
"מועדון כדורגל מכבי חיפה שם לו למטרה להילחם ללא פשרות בכל גילוי גזענות במשחקי הקבוצה. אנו מגנים ומוקעים כל אקט גזעני. המועדון הוא בית לכל אדם, מכל מין, דת וצבע ונעשה הכל למנוע הישנות מקרים אלו בעתיד".
כזכור, ביום שלישי האחרון הגיב גם ערן זהבי על הנהמות שספג חברו . "אותם אלה שהתלוננו על נהמות גזעניות לעבר שחקן אחד, לא מתלוננים על נהמות לשחקן אחר", כתב הכוכב בחשבון האינסטגרם שלו. "על קריאות אנטישמיות כלפי ישראלים בחו"ל המדינה היתה גועשת. אבל בישראל, גזענות מסוג זו או קריאות של שואה הן תופעות שבועיות. בואו נפסיק להתבייש. בואו נגיד כולנו די, ונפסיק!".
פורסם לראשונה: 14:54, 11.05.23