להפועל ת"א עוד אין מאמן, אך היא כבר עובדת לקראת העונה הקרובה. שוער הקבוצה בחצי העונה החולפת אמיליוס זובאס (32), חתם היום (רביעי) רשמית על חוזה לעונה עם אופציה לאחת נוספת. על הסיכום הראשוני פורסם לראשונה ב-ynet.
השוער הליטאי אמר לאחר החתימה: "מאוד התחברתי למועדון ואני מרגיש שזה טבעי להמשיך כאן את המסע שלי. אני מאמין שאנחנו עומדים בפני עתיד טוב יותר - וכבר לא יכול לחכות להתמודד עם האתגרים שיעמדו בפנינו העונה. אני מודה לאוהדים המדהימים של הפועל על כל התמיכה, זה חשוב לי ואני מעריך אתכם. נתראה בבלומפילד".
1 צפייה בגלריה
אמיליוס זובאס שוער הפועל ת"א
אמיליוס זובאס שוער הפועל ת"א
נשאר בהפועל. זובאס
(צילום: עוז מועלם)
זובאס (32) הצטרף לקבוצה בינואר והיה אחד הגורמים המרכזיים בהישארות הקבוצה בליגה. הליטאי ערך 14 הופעות במדי הפועל ת"א בליגה ושמר על רשת נקייה בחמש מהן. בעברו שיחק גם בבני יהודה, ויש לו גם 14 הופעות בנבחרת ליטא.
מחר תקבל הקבוצה האמריקאית רשמית את השליטה על המועדון. במכתב מיוחד שהפיצו לאוהדים כתבו דיוויד ומייקל מינסברג: "לפני כמה חודשים נפגשנו לראשונה עם מועדון הפועל ת"א וכבר לאחר זמן קצר הבנו את הייחודיות שלו. גילינו אוהדים נהדרים, נאמנים, מלאי תשוקה ומחויבים לערכים, מקבלים בברכה אנשים מכל הדתות והתרבויות. הצוות שלנו נרגש וחש כבוד רב להיות חלק מהמסורת של מועדון כזה. לצד תכנון חגיגות ה-100 של המועדון, פנינו אל העתיד. חן סול, ראש מחלקת הכדורגל, עובד באינטנסיביות לייצר לקבוצה זהות מקצועית על המגרש ומחוץ לה. אנו מכוונים להיות קבוצה שתשחק כדורגל התקפי ומרגש, וגם אחת כזו שבה השחקנים נותנים את הכל על המגרש בזמן שסמל המועדון מעטר את חולצתם.
"השחקנים של הפועל ניזונים מהאנרגיה שמעניק להם הקהל ואנו מקווים לקבל מכם תמיכה מאסיבית לאורך כל העונה. חשוב לנו שתדעו כי עקרון אחד מוביל אותנו בכל הפעולות שלנו - בניית ארגון יציב ובר קיימא שיצליח לאורך שנים רבות ויישאר נאמן למסורת ולערכים שהופכים את הפועל ת"א למועדון כה מיוחד. נעשה זאת תוך כדי שמירת האוהדים בלב העשייה של המועדון".