שחקני הפועל חיפה עלו ביום שני למשחק מול הפועל באר-שבע בסמי עופר, בו ניצחו 0:1, עם חולצות לזכרו של סמ"ר דויד ששון ז"ל, לוחם בן 21 מהיישוב גנות הדר, שנפל בשבוע שעבר בקרב בדרום רצועת עזה. השחקן היחיד שלא עלה עם החולצה הוא מוחמד קמארה - שמאז חטף על כך לא מעט ביקורת. הלילה (בין שלישי לרביעי), הגיעה התגובה של שחקן ההתקפה.
"נאמרים הרבה דברים כרגע, אז אני רק רוצה להבהיר מה קרה", כתב השחקן באינסטגרם, "ראשית, אני רוצה להתנצל אם פגעתי במישהו. אני מעולם לא זלזלתי באף אחד ואני לא מתכוון להתחיל לעשות זאת כעת. אמרתי לקבוצה כבר לפני חודשים שאני מתכוון להתמקד בכדורגל ורק בכדורגל. במיוחד בהתחשב בעובדה שאני לא מבין את השפה, שזה בדיוק מה שקרה. לא לבשתי את החולצה כי לא ידעתי מה המשמעות של מה שכתוב עליה. אני לא יכול פשוט ללכת עם חולה בלי להבין לגמרי את כל מה כתוב עליה. אני מכבד ב-100 אחוז את כולם כאן ואני לעולם לא אנסה לזלזל באף אחד. אני מתנצל שוב אם פגעתי במישהו".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה עם החולצה
שחקני הפועל חיפה עם החולצה
"מעולם לא זלזלתי באף אחד". שחקני הפועל חיפה עם החולצה
(צילום: דניאל כהן)
2 צפייה בגלריה
תומר יוספי
תומר יוספי
"שמחתי להקדיש לדויד ששון ז"ל את השער שכבשתי". יוספי
(צילום: דניאל כהן)
מיד לאחר המשחק, אמר על המקרה המאמן רוני לוי:"אני מכיר באופן אישי את המשפחה ולשחקנים היה חשוב לעלות עם החולצות. קמארה כנראה הרגיש פחות נוח עם זה". כובש שער הניצחון תומר יוספי, שלבש את החולצה גם לאחר השער, הוסיף: "שמחתי להקדיש לדויד ששון ז"ל את השער שכבשתי".
קמארה, חלוץ בן 26 מליבריה, הוא אחד השחקנים הבולטים של הפועל חיפה העונה. יש לו חמישה שערים ושני בישולים ב-22 הופעות ליגה. בקיץ הוא יסיים את חוזהו בקבוצה וכבר בחודש שעבר סיכם על הצטרפות לקלוז' הרומנית.