לאחר פתיחת הנוראית שעברה על הקבוצה, שכללה ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, בהפועל ת"א הודיעו היום (ראשון) כי קובי רפואה לא ימשיך כמאמן הקבוצה. הקש ששבר את גב הגמל היה כמובן משחק הליגה האחרון, כשהאדומים הפסידו 4:3 לעולה החדשה סקציה נס-ציונה - שהשיגה את נקודותיה הראשונות העונה.
בהודעת המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב וקובי רפואה החליטו על פרידה משותפת וחברית. אנו מאחלים לקובי הצלחה רבה בהמשך הדרך".
רפואה מונה לתפקיד המאמן בהפועל ת"א בדצמבר האחרון - אמצע העונה הקודמת - והחליף את ניר קלינגר. הוא לקח את הקבוצה כשהיא הייתה במקום השביעי, אבל עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, והוביל אותה לפלייאוף העליון ולמקום החמישי בסיום העונה.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
ישלם את המחיר? רפואה
(צילום: עוז מועלם)
עבור רפואה בן ה-48, מדובר הייתה בקדנציה השלישית שלו כמאמן האדומים. באוקטובר 2017 מונה לראשונה למאמן הקבוצה לאחר שהיא ירדה לליגה הלאומית והוא הוביל אותה לליגת העל, אך פוטר זמן קצר לאחר מכן בעקבות פתיחת עונה לא טובה בליגה הבכירה. למרות זאת, מונה רפואה מחדש למאמן הקבוצה רק חודשיים לאחר מכן. בסוף אותה עונה פוטר בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה.
כעת, בהפועל ת"א כבר חושבים על האיש הבא שיעמוד על הקווים. סלובודן דראפיץ' הוא אחד המועמדים המוביליםלתפקיד, וכבר קיבל מסרים עקיפים ראשוניים מההנהלה. בהנהלת האדומים מתכוונים להיפגש גם עם רוני לוי, שפוטר במהלך העונה שעברה מהפועל באר-שבע.
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
אחד המועמדים המובילים להגיע. דראפיץ'
(צילום: גילי נחושתן)
פורסם לראשונה: 13:50, 18.09.22