יממה לאחר שמכבי ת"א שמרה על פער 10 הנקודות בפסגה ממכבי חיפה עם 1:1 ביתי בין השתיים (שקירב אותה משמעותית לאליפות), נראה כי הצהובים כבר מתחילים לתכנן, בין השאר, את העונה הבאה.
ברוסיה מדווחים הערב (שלישי) כי מגן דינמו מוסקבה, אלי דסה, זוכה להתעניינות מצידה של מכבי ת"א וקבוצה מדובאי. על-פי הדיווח, הצהובים מוכנים להציע לשחקנם לשעבר חוזה ארוך טווח, כולל אפשרות לתפקיד מקצועי במועדון לאחר שיתלה את נעליו.
2 צפייה בגלריה
אלי דסה במדי דינמו מוסקבה
אלי דסה במדי דינמו מוסקבה
מבוקש בקריית שלום. דסה
(צילום: EPA)
דסה הצטרף לדינמו מוסקבה בספטמבר 2022, ובסוף העונה הוא יסגור שנתיים במדי הקבוצה הרוסית. יש לו 16 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה והוא רשם בישול אחד עד כה העונה.
ונחזור לעונה הנוכחית. בקבוצה מודאגים מהפציעה בברכו של אחד משחקני המפתח שלה העונה, יוריס ואן אובריים, שהיציאה שלו בסיום המחצית הראשונה מול חיפה הורגשה מאוד. בבדיקת MRI שערך השחקן לאחר המשחק במרכז הרפואי שמיר אושרה האבחנה הראשונית לפיה הוא סובל מקרע במיניסקוס של ברך ימין. הקשר ינותח בימים הקרובים ויחל בהליך שיקום במסגרת המועדון.
2 צפייה בגלריה
אלי דסה חוגג שער
אלי דסה חוגג שער
דסה בקדנציה שלו במכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
מי שהציג יכולת חלשה היה מילסון, כשגם ערן זהבי, מעבר לכיבוש מול שער ריק אחרי החלקה של שוער מכבי חיפה שריף כיוף, הציג עוד משחק אנמי. מי שצפוי לתפוס את מקומו של ואן אובריים בזמן שייעדר הוא אייל גולסה.
"השחקנים הם רק בני אדם, טבעי שיהיה לחץ. הפציעה של ואן אובריים שינתה קצת את המשחק, הוא בנה את ההתקפות. לאייל גולסה יהיה תפקיד משמעותי במשחקים הקרובים בגלל המכה שיוריס ספג", אמר קין בסיום. "סיפור האליפות עוד לא נגמר, אנחנו צריכים לסיים אותו. יש לנו שמונה משחקים לעשות את זה. חיפה זכתה בשלוש אליפויות ברצף, אם הייתם אומרים בתחילת העונה שנהיה בפער של 10 נקודות בתחילת הפלייאוף - הייתי לוחץ לכם את היד".