מקרה נוסף של קורונה בכדורגל הישראלי. היום (חמישי) נודע כי שובל גוזלן נדבק בנגיף. גוזלן יצא חיובי בבדיקה הראשונה שערך וממתין לתשובה בבדיקה השנייה.
מדובר במקרה הראשון של קורונה בליגת העל, לאחר מספר מקרים ידועים בליגה הלאומית. החלוץ שיחק העונה במ.ס אשדוד, אבל לא מתאמן מאז חודש מאי בגלל פציעה ולכן יתר שחקני אשדוד לא באו עמו במגע ולא ייאלצו להיכנס לבידוד.
1 צפייה בגלריה
שובל גוזלן
שובל גוזלן
שובל גוזלן. נדבק בקורונה
(צילום: גיל נחושתן)
גוזלן קיבל עדכון לעשות בדיקה בתחילת השבוע אחרי ששהה ליד חולה קורונה באילת. הוא עצמו אמר לאחר שנודע דבר הידבקותו: "אני מרגיש טוב, אין לי תסמינים. אני מחכה לבדיקה נוספת שתהיה שלילית ולצאת מזה". החלוץ הושאל העונה ממכבי נתניה לאשדוד וסיים את העונה עם שער ליגה בודד וחמישה נוספים בגביע הטוטו. בשלב זה באשדוד לא ממהרים להציע לו חוזה לעונה נוספת.
ממועדון ספורט אשדוד נמסר: "שובל סיים את החוזה ב-31.5 ועשה את הבדיקה לאחר שנגמרה הליגה. מאחלים לו קודם כל בריאות והחלמה מהירה, מודים לו על התקופה באשדוד ובהצלחה בהמשך הדרך".

ב"ש: אלונה ברקת נכנסה לבידוד

הבעלים העוזבת אלונה ברקת לא תגיע לגמר הגביע לאחר שהתבקשה להיכנס לבידוד בעקבות שהייה במחיצת חולי קורונה מאומתים. הבידוד עליו צוותה הוא עד ה-14 ביולי, יום לאחר גמר הגביע, ולכן היא לא תוכל לנכוח במשחק.
לא ברור אם היה בכוונתה של ברקת להגיע למשחק מלכתחילה, מכיוון שהיא לא הגיעה עד כה לאף משחק של הקבוצה מאז הודיעה על הפרידה ממנה, אבל במועדון קיוו שהיא בכל זאת תנכח במשחק בתקווה לצפות במועדון זוכה בגביע ראשון תחת בעלותה ושני אי פעם.