בהפועל חדרה, שסיימה אתמול (שבת) בתיקו 1:1 את המשחק מול מ.ס אשדוד, יצאו מרוצים מהתוצאה, שהעלתה את הקבוצה זמנית מעל הקו האדום. אך לצד זה מבינים שאם הקבוצה לא תצבור יותר נקודות היא עלולה להסתבך בהמשך במאבקי ההישרדות.
המטרה שהציב היו"ר אורן גולן לצוות המקצועי והשחקנים היא להשיג לפחות שש נקודות בשלושה משחקים (כולל זה מול אשדוד). שני המפגשים הבאים של חדרה יהיו מול מכבי נתניה והפועל חיפה.
2 צפייה בגלריה
חטאב חוגג
חטאב חוגג
חטאב חוגג
(צילום: יאיר שגיא)
מי שזה אתמול למחמאות היה עוביידה חטאב, שכבש את השער לזכות חדרה, שהיה גם הראשון שלו במועדון והראשון מאז ששוחרר מהכלא. בחדרה לא מסתירים את העובדה שהתרומה של חטאב משמעותית בהרבה ממה שציפו.
"אני שמח מאוד שהצלחנו להוציא נקודה", אמר חטאב. "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת ואני שמח שהבקעתי. זה עזר לקבוצה לחזור למשחק ולקחת נקודה חשובה להמשך הדרך". על כך שהבקיע מול האקסית, הוסיף חטאב: "תמיד כיף לכבוש, אני שמח בכל שער לטובת הקבוצה שלי, אבל זה לא קשור נגד מי. זה הכדורגל, עוברים מקבוצה לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
הפועל חדרה שרון מימר
הפועל חדרה שרון מימר
מימר. חדרה עלתה מעל הקו האדום
(צילום: ראובן שוורץ)
על התקופה שעבר בכלא, אמר חטאב: "תמיד ראיתי את עצמי במגרש הכדורגל, לא חשבתי על משהו אחר חוץ מהמשפחה שלי שאני מקדיש לה את השער. הם היו איתי בתקופה הזו. אתגר שעברתי בהצלחה, ועכשיו אני נמצא במקום טוב ושמח שחזרתי למגרש. כל דבר בחיים משנה אותנו, אלה דברים שיכולים להוריד אותך או להרים. אני לוקח את זה למקום חיובי. ללמוד ולהשתפר.
עומר לקאו, שלא נכלל אתמול בסגל של המאמן שרון מימר, קיבל הודעה שהוא ראשי לחפש לעצמו קבוצה חדשה לקראת חלון ההעברות הקרוב. בתוך כך, בקבוצה יחלו היום בהכנות למשחק הקרוב מול מכבי נתניה ביום שלישי (20:00) אליו צפוי לשוב מקסים פלקושצ’נקו שהחלים מפציעה.