הפועל באר שבע השלימה הערב (מוצ"ש) רשמית את מצבת ששת הזרים שלה, לאחר שצמד הקשרים הארגנטינים מרסלו מלי ומריאנו בריירו חתמו על חוזה והוצגו כשחקני הקבוצה. השניים הושאלו מקבוצת ראסינג קלוב מהליגה הארגנטינאית הראשונה ובתום העונה תהיה לבאר שבע אופציה לרכוש את כרטיסי השחקן שלהם.
"אני שמח להצטרף למועדון ומקווה לעמוד בכל המטרות שעומדות בפנינו", אמר מלי לאחר החתימה. "שמעתי על העיר והקהל ואני מקווה שבקרוב נוכל לשחק מול יציעים מלאים". בריירו דיבר גם הוא: "אני מודה למועדון על הבחירה בי. אני מגיע מלא התרגשות ומקווה שיחד נחווה המון רגעים יפים עבור המועדון".
2 צפייה בגלריה
מרסלו מלי ומריאנו בריירו
מרסלו מלי ומריאנו בריירו
מרסלו מלי ומריאנו בריירו. חיזוק מארגנטינה
(צילום: הפועל ב"ש)
בבאר שבע בונים על כך שיחד עם ג'ונתן אגודלו, החלוץ הקולומביאני שהצטרף לפניהם וטרם הספיק לערוך הופעת בכורה, תשדרג באר שבע את הסגל שלה ותהיה פקטור בצמרת ליגת העל.
אגודלו אמור להיכלל בסגל למשחק ביום ראשון הבא נגד מכבי חיפה. לגבי שני חבריו החדשים, טרם הוחלט אם מלי ובריירו ימריאו עם הקבוצה למשחק במוקדמות הליגה האירופית נגד לאצ'י האלבנית בחוץ ביום חמישי הבא.
2 צפייה בגלריה
עכשיו זה רשמי. אגודלו
עכשיו זה רשמי. אגודלו
אגודלו. אמור להיכלל בסגל מול חיפה
(צילום: הפועל באר שבע)
מלי (28) הוא קשר אחורי. הוא גדל בקולון וב-2014 עבר לבוקה ג'וניורס תמורת 750 אלף פזוס. מלי זכה עם המעצמה המקומית באליפות ובגביע ב-2015. שנה לאחר מכן הושאל לספורטינג ליסבון הפורטוגלית. הוא הושאל גם לוויטוריה הברזילאית, בלגרנו ובעונה האחרונה לסנטרל קורדובה.
בריירו בן ה-25 גם משחק בעמדת הקשר האחורי ויכול לשחק גם כבלם. הוא חזר לראסינג אחרי שרשם 13 הופעות במדי הוראקן. בין 2016 ל-2019 הוא שיחק בדפנסה, במדיה רשם 41 הופעות וכבש שלושה שערים.