עירוני קריית שמונה רשמה אתמול (ראשון) את הפסדה הרביעי ברציפות (1:0 לבני סכנין), ומשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, והקבוצה שרק לפני חמישה מחזורים הוליכה את ליגת העל ירדה למקום השביעי, מרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.
מעבר לעבודה שמדובר בהפסד רביעי ברציפות (מכבי חיפה, ב"ש, בית"ר וסכנין), ק"ש של המשחקים האחרונים לא מזכירה את הקבוצה האנרגטית, הלוחמת, ההתקפית, שראינו בפתיחת העונה, כאילו שמשהו כבה בקבוצה של רפואה.
2 צפייה בגלריה
רפואה על הקווים
רפואה על הקווים
רפואה. מה עובר על ק"ש?
(צילום: אפי שריר)
החלק הקדמי, שהיה נראה כסופר קטלני נעלם, וגם ההגנה הפכה לחדירה. הקישור של הצפוניים אנמי מאוד ורועי קהת מקבל קרדיט בלתי פוסק מרפואה למרות שהוא נראה לא טוב כבר מספר משחקים.
שחקן בק"ש אמר לאחר ההפסד המאכזב עמוק בתוספת הזמן אתמול לסכנין: "כולם שבורים מההפסד הזה, לא הגיע לנו להפסיד זה משחק שתיקו היה משקף. פתיחת העונה החלומית שלנו פתאום נשכחה ואנחנו נמצאים במשבר רציני וחייבים לעצור את כדור השלג הזה לפני שנסתבך בתחתית".
2 צפייה בגלריה
רועי קהת מול טום בן זקן
רועי קהת מול טום בן זקן
קהת. קרדיט מוגזם
(צילום: אבי רוקח)
עבדאללה חליחל, החלוץ הצעיר שחתום על השער שהשאיר את הצפוניים בליגה בעונה החולפת, מאוכזב מאוד ממעמדו ומחוסר הקרדיט שהוא מקבל מרפואה, ועשוי לבקש לעבור בהשאלה בינואר. ביום חמישי תצא ק"ש למשחק חוץ בבלומפילד מול האלופה מכבי ת"א והצפונים יקוו לעצור את הרצף השלילי דווקא מול הצהובים.