אפואל ניקוסיה לוחצת מאחורי הקלעים על קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד להצטרף מיידית, ואף פנתה בעניינו לבית"ר ירושלים. ורד עצמו, שכבר שיחק בכוכב האדום בלגרד ובקנדה, מתלבט לגבי המעבר, כשהאפשרויות הן לחזק את מעמדו כקפטן בבית"ר, או שינוי האווירה ויציאה לקפריסין.
במקביל, בבית"ר מנהלים משא ומתן עם עומר אצילי, שכבר שיחק בעבר במועדון, ושוקלים לצרף אותו לסגל. הקשר, שסיים מעשית את דרכו במכבי תל אביב, מחפש קבוצה חדשה, וגם, בדיוק כמו ורד, זוכהלעניין בקפריסין.
3 צפייה בגלריה
 עידן ורד
 עידן ורד
מבוקש. עידן ורד
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי מול ניקולה גולאן
עומר אצילי מול ניקולה גולאן
יחזור לבית"ר? אצילי
(צילום: עוז מועלם)
בעלי בית"ר משה חוגג יעמוד בפני אתגר, מאחר שהבקרה דורשת כי הקבוצה תציב ערבות של שמונה מיליון שקלים על מנת לפתוח את העונה הבאה. במועדון אמנם משוכנעים כי ימכרו את שלושת הזרים - פרדי פלומן, אנטואן קונט ולוי גרסיה, מה שיפחית את גובה הערבות, אולם עדיין יצטרכו להעמיד ערבות גבוהה למדי.
אוראל דגני, שקיים אימון ראשון בבית וגן רק בשישי, לא היה חלק מהסגל אמש (שבת) במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה בבלומפילד (0:0), בין היתר לאחר שלא עבר בבקרה, בדיוק כמו במקרה של אורן ביטון שהגיע מהפועל באר שבע. בקבוצה יבחנו את האפשרות האם לשתף אותו במשחק מחרתיים נגד האקסית, הפועל ת"א.
בקבוצה חוששים מהפציעה של גרסיה, שנכנס במחצית השנייה ואחרי שלוש דקות הוחלף, כנראה בשל פציעה בשריר הירך האחורי. רוני לוי סיכם: ״ראשית התוצאה מאכזבת. רצינו מאוד לנצח את המשחק, אני חושב שעשינו את המקסימום. הגענו למספיק מצבים, ולמצבים של פס אחד לפני הגול. לא היינו מספיק מדויקים ומרוכזים, חבל".
3 צפייה בגלריה
 גרסיה מאוכזב
 גרסיה מאוכזב
גרסיה אמש, יצא לאחר שלוש דקות בלבד
(צילום: ראובן שוורץ)
"מצד שני היו דברים טובים", המשיך לוי. "אני לוקח בחשבון שאנחנו עדיין בשלבים הראשונים של ההכנה. זאת תקופה מאוד קשה לכולם, לא רק לנו. משחקי גביע הטוטו הם סוג של הכנה, כי כשאנחנו מתחילים עונה רגילה אנחנו עושים בדרך כלל לפחות 7-6 משחקים, והשנה עשינו רק אחד ועוד אחד בינינו, ככה שזה לא מספיק. אז כמשחק הכנה זה היה מצוין מלבד התוצאה שנורא מאכזבת. אני חושב שגם דגני, גם אורן וגם האסלביינק שחקנים איכותיים שאני בטוח שיכולים לעזור לקבוצה, לשדרג אותנו ולקפוץ מדרגה".
באשר להתמודדות הקרובה מול הפועל, הוסיף: "אין לנו יותר מדי זמן לנוח, רק שלושה ימים וכבר להיות מוכנים למשחק הבא. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק ונעשה את המקסימום כדי לנצח״.
פורסם לראשונה: 06:13, 09.08.20