שוער הפועל תל אביב בעונה האחרונה, אריק ינקו, חתם בעולה החדשה לליגת העל, מכבי פתח תקווה. ינקו, קיבל לאחרונה מכתב מהנהלת האדומים ובו נמסר לו כי חוזהו מבוטל מכיוון שסירב לקצץ בשכרו. הפועל ת"א תנסה להחתים במקומו את ארנסט שטקוס. גם המגן השמאלי, מוחמד הינדי, ששיחק בעונה החולפת במ.ס כפר קאסם, הצטרף למלאבסים.
ינקו בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א. בגיל 17 ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. ב-2011 הושאל להכח עירוני רמת גן וב-2013 להפועל רעננה. לפני שלוש שנים חזר להפועל ת"א ומאז נלחם על אפודת השוער הראשון עם רובי לבקוביץ' ולאחר מכן גם עם יואב ג'ראפי.
1 צפייה בגלריה
הפועל ת"א חוגגת
הפועל ת"א חוגגת
ינקו. תחנה חדשה
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל תל אביב תפתח היום את אימוניה, תחילה עם סגל מצומצם וללא שחקני הרכש שנמצאים בבידוד. בשבוע הראשון תערוך הקבוצה אימוני כושר בלבד, כאשר בשבוע הבא יחלו האימונים באופן רשמי במתכות מלאה, בתקווה שגם עם סגל מלא במסגרת המגבלות.
משה סיני אמר לקראת פתיחת האימונים: "למרות הנסיבות הידועות לכולם, כל פתיחת עונה היא מרגשת. כמועדון, כולנו צריכים להסתכל לסיטואציה שנכפתה עלינו ונבנה את הסגל הטוב ביותר שנוכל להעמיד במסגרת התקציב. אנו שמחים מאוד שהמדינה נענתה לבקשת הקבוצות וסיפקה רשת ביטחון להמשך פעילות מקצועית וכלכלית לענף הכדורגל. זו החלטה קריטית להמשך קיום הענף במתכונתו הנוכחית״.