קבוצת הנשים בכדורעף האיטלקית, פורדנונה, תובעת את הקפטנית שלה לשעבר, לארה לולי, בטענה שזו הפרה את החוזה עימה כי...נכנסה להריון.
בתביעה שהוגשה בבית משפט באיטליה - ומתייחסת לעונת 2018/19, טוענת הקבוצה כי כשחתמה לולי במועדון היא לא סיפרה להם שבכוונתה להיכנס להריון, מה שגרם בהמשך לטענתם לא רק לשחרורה - אלא גם לאיבוד ספונסרים.
1 צפייה בגלריה
כדורעף
כדורעף
הקבוצה תובעת כי השחקנית נכנסה להריון
(צילום: AP)
בעקבות כך, פורדנונה הודיעה בזמנו על שחרורה של לולי, חודש לאחר מכן השחקנית עברה הפלה לא רצויה. עורכי הדין של פורדנונה טענו כי השחקנית "'מכרה' את עצמה לקבוצה באופן לא פרופורציונלי" וכי "הסתירה את רצונה להיות אם". בתגובה לולי בת ה-41 הגישה תביעת בוררות על סך 3,000 דולר, סכום שלטענתה הקבוצה עדיין חייבת לה.
"כשקראתי את המסמך המשפטי כעסתי כל-כך", סיפרה לולי ל"גרדיאן" הבריטי. "אני משחקת כדורעף 25 שנה ונתתי מעצמי הכל - הם ידעו את זה. אמרו לי שאישה בת 38 הייתה צריכה לדעת אם היא רוצה ללדת תינוק מלכתחילה ולכן הייתה צריכה לומר משהו. לא רק שהם הטילו ספק במקצוענות שלי, אלא שהם השוו הריון להתנהלות אסורה וזדונית - זה דבר חמור מאוד".
בפורדנונה טוענים כי התביעה של לולי הגיע כנקמה ושהשחרור היה "מוסכם על שני הצדדים". נשיא המועדון, פרנקו רוסאטו, אמר: "פתאום, חודשים רבים אחר כך, קיבלנו הודעה מעורך דינה על הכסף שכביכול חייבים לה. רק אז התנגדנו ותבענו בחזרה".