לאחר הניצחון 1:3 אתמול (רביעי) של מכבי חיפה על ז'לייזניצ'אר הבוסנית, הירוקים עם הפנים לשלב הבא ולמשחק מול קייראט מקזחסטן, שתגיע לישראל בשבוע הבא.
שביעות רצון בחיפה בעיקר מחוליית ההתקפה, שבמחצית השנייה הגיעה למצבים רבים ולולא החמצות רבות, המשחק היה מסתיים בתוצאה גבוהה יותר. מה שהדליק נורה אדומה אצל ברק בכר הוא שער היתרון של האורחים והעובדה שההגנה הייתה חדירה והם הצליחו להגיע למספר מצבים ולסכן את ג'וש כהן.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי חוגג עם החברים
צ'ארון שרי חוגג עם החברים
במכבי חיפה מרוצים. שרי והחברים חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
"זה ניצחון חשוב, ניצחון לא קל מול צפיפות של הקבוצה האורחת", אמר אחד השחקנים. "אנחנו לא חושבים כרגע על קייראט, אלא על הפועל ב"ש והמשחק בליגה בראשון, אסור לנו להסתכל רחוק, רק למשחק הבא".
ניקיטה רוקאביצה, עם שער ובישול, שוב היה מעל כולם, כאשר מוחמד אבו פאני, שהוחלף דקות ספורות לאחר פתיחת המחצית השנייה, היה מצוין והחילוף שלו היה לא ברור. צ'ארון שרי, עם שער ענק, נראה מלא ביטחון, הוא לא הפסיק לרוץ וביקש כדורים פעם אחר פעם, ובחיפה מאוד מרוצים מההולנדי, שצפוי לקבל הצעת חוזה חדש אם ימשיך כך.
מי שהיה פחות טוב הוא ירדן שועה, ששוב עלה מהספסל וזה עדיין רחוק מהיכולת שברק רוצה לראות ממנו. שועה אמנם שומר על רוגע ולא נכנס לעימותים כמו בעונה החולפת, אך במועדון מצפים ממנו לבוא לידי ביטוי ולהפוך לשחק עם מספרים טובים יותר בהתקפה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
בכר רוצה לראות יותר משועה
(צילום: ראובן שוורץ)
בכל הנוגע לרכש, חוסה רודריגס, שנמצא בארץ כבר 48 שעות, ממתין לשחרור מקבוצתו הקודמת מלאגה כדי להצטרף רשמית לירוקים, כאשר עזיבתו של מוחמד עוואד לפולין באופן סופי מחייבת את הקבוצה לנסות ולמצוא שחקן התקפה נוסף לסגל. אוסמה חלאיילה המוכשר מבני סכנין ודין דויד מועמדים להגיע במקומו.
בוגדן פלאניץ', הרכש הסרבי שהצטרף השבוע, עשוי להיכלל בסגל למשחק מול ב"ש, ובקבוצה מקווים שהוא ייכנס במהרה לכושר ולעניינים, ויהפוך לעוגן בהגנה.