שחקני בית"ר חתמו היום (ראשון) על הקיצוץ של 30 אחוז בשכרם כפי שסוכם עימם, זאת בשל משבר הקורונה. סכום הקיצוץ פורסם לראשונה ב-ynet.
הקפטן עידן ורד אמר: "מגיפת הקורונה הביאה איתה מציאות חדשה ועל פיה נכון להתנהל. אף אחד לא אוהב לקצץ בשכרו, אבל זה בשעה שמאות אלפי אזרחים נלחמים על לחמם והמצב הכלכלי פוגע בכל חלקה במשק הישראלי - נכון לנו השחקנים לבוא לקראת המועדון ובאמת להיכנס 'מתחת לאלונקה' הוויתור הוא אישי של כל שחקן לטובת הכלל במועדון. בתקווה שנדע ימים טובים יותר לכולם".
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר חוגגים
שחקני בית"ר חוגגים
שחקני בית"ר. חתמו על קיצוץ
(צילום: ראובן שוורץ)
היו"ר אלי אוחנה הוסיף: "אנו רואים בחתימה הזאת צעד מבורך של השחקנים, שנתנו כתף בתקופה מאוד לא פשוטה לכדורגל ולמשק הישראלי. שחקני הקבוצה הוכיחו שוב עד כמה המועדון חשוב להם, וראוי שיקבלו את כל המחמאות על המהלך. במקביל אנו ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה מתוך תקווה לבנות קבוצה חזקה וטובה".

ורד יעבור לניקוסיה?

קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד, נחוש לעבור לאפואל ניקוסיה, הקבוצה החדשה של בן שהר בקפריסין.
ורד מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבית"ר שאחרי קיצוץ ייאמד על כ-200 אלף דולר, כשההצעה הקפריסאית גבוהה יותר, אולם הם מתנים זאת בשחרורו של ורד ללא תמורה.
3 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
נחוש לעזוב. עידן ורד
(צילום: ראובן שוורץ)
הקשר (31), ששיחק בסרביה ובקנדה, מעדיף לצאת לחו"ל ונראה כי בימים הקרובים הנושא יוכרע. בעקבות האפשרות שורד יעזוב, הקהל של בית"ר לוחץ על צירופו של עומר אצילי, שמבחינת המועדון לא היה בתוכניות המקצועיות בין היתר בשל הבנייה על ורד לקראת העונה הבאה.
בבית"ר לא מתכוונים לשחרר את החלוץ שלומי אזולאי לקראקוביה הפולנית, הצעה שהביא סוכנו ובבית"ר הציגו כמביכה במיוחד מבחינתו.
3 צפייה בגלריה
אורן ביטון
אורן ביטון
רוני לוי רוצה אותו. אורן ביטון
(צילום: עוז מועלם)
במועדון נחושים לחזק את החלק האחורי ולכן אורן ביטון ששוחרר מהפועל באר שבע על הפרק והוא אמור להחליף את מקס גרצ'קין שמועמד לזוריה מאוקראינה, ובמקביל מחכים להתקדמות בגזרת אוראל דגני בהפועל ת"א, אולם בכל מקרה לא מתכוונים לשלם 400 אלף דולר להפועל על מימוש סעיף השחרור שלו. בקבוצה עוד מחכים להצעות אטרקטיביות על אנטואן קונט, פרדי פלומן ולוי גרסיה.
פורסם לראשונה: 07:44, 02.08.20