סוער בהפועל תל אביב לפני המפגש מחר (שבת, 19:45) מול בית"ר ירושלים. מאות מאוהדי הקבוצה הגיעו הבוקר למתחם האימונים בוולפסון כדי לדחוף את השחקנים וגם כדי למחות כנגד הנהלת הקבוצה. לאחר מכן האוהדים עברו להפגין מול ביתו של הבעלים, שרון ניסנוב, בסביון.
המאמן, ניר קלינגר, דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק והתייחס לסוגיה:" לשחקנים היה חשוב שהם הגיעו, בעיקר לזרים והשחקנים החדשים שנכנסו לאווירה. כולם יודעים שהם יצטרכו לתת מחר את הנשמה במטרה לחזור למסלול הניצחונות".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א מוחים
(צילום: מטה המאבק של אוהדי הפועל ת"א)
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א בוולפסון
(צילום: מטה המאבק של אוהדי הפועל ת"א)
קלינגר הוסיף: "אנחנו מודעים לחשיבות העצומה של המפגש, גם לאור הפתיחה הלא טובה שלנו וגם כי זה משחק גדול עם יריבות הכי גדולה שיש. אנחנו מרגישים טוב ומעדיפים לדבר כמה שפחות, אלא מחר על המגרש". שי אליאס דיבר גם הוא: "הקהל חסר לנו כבר הרבה זמן וזה היה כיף שהם באו ושהרגשנו אותם. נקווה שהם יחזרו למגרשים בהקדם".
הפועל ת"א פתחה את העונה עם אפס נקודות משני משחקים - הפסדים מול הפועל כפ"ס ומ.ס אשדוד - בלחץ גדול לקראת המשחק. מי שצפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה הוא אדי גוטליב, כשקלינגר יצטרך לקבל החלטה אם לשחק עם שלושה בלמים או שניים. במקרה כזה ישחקו יחד איתו אבו-עביד או רז שלמה.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר. מחפש נקודות ראשונות
(צילום: ראובן שוורץ)
קולו הדרום אפריקאי יחד עם בואטנג צפויים לפתוח כקשרים, ומי שיקבל קרדיט הוא שי אליאס שחזר מהשאלה בנס ציונה ותפס מקום בהרכב הנבחרת הצעירה, בה הוא מציג יכולת טובה. בהתקפה, יחד עם עומרי אלטמן, צפוי לפתוח רועי זיקרי.