ארגון "לה פמיליה" יעצור מהלך היסטורי? רק הבוקר (שלישי) יצאה הודעה רשמית של בית"ר ירושלים, ובה הודיעו כי אכן מתקיים משא ומתן בין המועדון לבין קבוצת יזמים מאבו דאבי שמעוניינת להשקיע בקבוצה.
עוד פורסם בהודעה כי בעלי המועדון משה חוגג, ימריא בתקופה הקרובה לפגוש את אותם יזמים על מנת לקדם את העסקה. "מדובר בהזדמנות להפוך את בית"ר ירושלים למועדון דומיננטי בעל עוצמה בארץ ובעולם", כתבו.
3 צפייה בגלריה
ימנעו מהעסקה להתקיים? לה פמיליה
ימנעו מהעסקה להתקיים? לה פמיליה
ימנעו מהעסקה להתקיים? לה פמיליה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
ימריא בקרוב לפגישה עם היזמים. חוגג
(צילום: אוהד צויגנברג)
החשש העיקרי שעלה מאז שהחלו השמועות על הקשר בין המועדון הירושלמי לאנשי עסקים מאיחוד האמירויות - היה כיצד יגיבו האוהדים, ובפרט אנשי ארגון לה פמיליה שהתנגדו בעבר לצירופו של שחקן ערבי לקבוצה, וכעת יתמודדו עם כך שלמועדון יהיו משקיעים מוסלמים. הערב, בעמוד הפייסבוק הראשי של הארגון עלה פוסט שמבהיר את העמדות הברורות שלהם בנושא.
"לא רצינו להתייחס לשמועות כדי שלא לגרום כאוס כל עוד הכל היה בגדר שמועה", פתחו את ההודעה. "עם זאת, בזמן שהמועדון אמר את דברו והוציא הודעה רשמית בנושא, הפך הדבר למעשי ולכן הגיע הזמן לעשות לכם סדר", המשיכו. "אצלנו כסף לא משחק תפקיד - עקרונות לפני הכל! כולנו רוצים קבוצה אטרקטיבית בצמרת אבל המטרה אינה מקדשת את כל האמצעים. אוהד בית"ר אמיתי לא ימכור את עצמו ואת הקבוצה שלו בשביל שום תואר". הפוסט נחתם כך: "אנחנו רק מזכירים, ירושלים היא עיר הקודש ליהודים, ובית"ר זאת הקבוצה היחידה בעולם שיש לה על החולצה את הסמל של הקדושה של העם שלה".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
"לא מייצגים את הקהל". אוהדי בית"ר
(צילום: אורן אהרוני)
בעלי המועדון משה חוגג, לא נשאר חייב וענה בפוסט נגדי: "הציניקנים והפסימיים ואלה שאנטי הכל יגידו שזה שום דבר, אבל הם לא בונים כלום בעולם, רק מקטרים על מה שאחרים עושים", עקץ. בהמשך התייחס גם להסכם השלום שנחתם הערב: "אני פתאום אופטימי שתוך מספר שנים יש סיכוי לא רע שאזעקות צבע אדום כמו שקורות עכשיו יהפכו לחלק מההיסטוריה, תקציב הביטחון ינווט ברובו לתקציבי חינוך, בריאות ורווחה ואולי גם תרבות וספורט".
עוד הוסיף: "אני ערבי יהודי. יש ערבים נוצרים ויש ערבים מוסלמים, גזענות היא תוצאה של בורות/מוח רפוי, בעזרת השם נתפלל להחלמתם של החולים במחלה הקשה ונמשיך אנו בדרך השלום ואהבת לרעך כמוך. בדרך של בנייה ויצירה. פוטנציאל מרגש מאוד". לפוסט הוסיף חוגג תמונה של דגלי ישראל, ארה"ב והאמירויות זה לצד זה.
התגובות לאותו פוסט של לה פמיליה אגב, מראות שבקרב הקהל של בית"ר שאר האוהדים דווקא צמאים לשינוי. בין היתר, הגיב אוהד: "צעד מבורך והלוואי שיצא לפועל!". אוהד אחר הוסיף: "מי שלא אויב שלי לא מעניין אותי מאיזה דת הוא". עוד אוהדים הגיבו כי מבחינתם הארגון אינו רלוונטי, והקהל תומך במהלך של חוגג. שאר התגובות כללו בקשות שהארגון ידבר בשם עצמו, והוא לא מייצג את דעת האוהדים הכללית.