אחרי הניצחון על עירוני קריית שמונה בשבת והשמירה על המקום הראשון בטבלה, מכבי תל אביב תעבור להתמקד מחר (שלישי, 20:45) בגביע המדינה. האלופה תתארח אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת שלב שמינית הגמר והיום התייחס המאמן פטריק ואן לוון לקראת המשימה שמצפה לו ולשחקניו.
"זו תחרות שונה, אווירה שונה, בעיקר עכשיו עם האוהדים. הכל נהיה יותר מעניין עם כל יום שעובר", אמר ואן לוון. "אנחנו צריכים לוודא שהשחקנים מודעים להכל ומוכנים לנצח במשחק".
2 צפייה בגלריה
אבי ריקן
אבי ריקן
אבי ריקן
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה: "הוכח שזו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, אנחנו אוהבים קבוצות כאלה ואני בטוח שיהיה משחק טוב. אנחנו מכינים את הקבוצה כמו לכל משחק. כמובן שאנחנו מודעים לכך שזה משחק נוקאאוט, משחק גביע, ותמיד יש אווירה שונה, בכל מקום בעולם, במשחקי גביע. אנחנו מתכוננים לכך".
"אנחנו שמים את משחקי הליגה בצד, חשוב לנו לעבור שלב בגביע ונגיע בשיא המוכנות", אמר אבי ריקן. "אין משחק קל בגביע כמו שנוכחנו בשנים האחרונות. נצטרך להגיע בשיא המוכנות, מצפה לנו יריבה עיקשת שגם בליגה הוכיחה כמה קשה מולה. הקהל חזר, יש צבע ביציעים, כיף לראות את כולם שוב איתנו מנסים לחזור לשגרה ולחזור לחיים וחשוב לנו שהקהל שלנו יראה אותנו מנצחים".
2 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
עוד אמר ריקן: "מפעל הגביע חשוב גם לשחקנים וגם למועדון ונרצה לעבור שלב מחר. הפועל חיפה היא קבוצת גביע טיפוסית. אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון מהתוצאות האחרונות שלנו בליגה, יש לנו סגל רחב ורעב שרוצה לשחק בכל משחק ויש פה הזדמנות לחבר'ה שלנו להוכיח את עצמם ולנצח".
מהמשחק ייעדרו יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ', כמו גם דן גלזר ושני המגנים אנריק סאבוריט ואנדרה ז'ראלדש.

סילבס: "כדי לזכות בגביע צריך לעבור גם את מכבי ת"א"

"מדובר במשחק קשה מאוד, אבל בבית שלנו הכל אפשרי", אמר מאמן היריבה חיים סילבס. "הטעם מהזכייה בגביע עוד קיים וגם הדרמה מהמשחק האחרון. ננסה להעמיד קבוצה הכי רעננה בכדי לעבור שלב. הגביע היה אחד המטרות שלנו בתחילת העונה וכדי לזכות בו אז צריך לעבור גם את מכבי ת"א".
כאלף כרטיסים כבר נמכרו להתמודדות, ובקבוצה מאמינים שעד מחר יימכרו כל 1,500 הכרטיסים שהוצאו למכירה. במועדון הודיעו מראש שקהל חוץ לא ייכנס למשחק. וויליאם אגאדה ייעדר בשביל צבירת כרטיסים צהובים ואלון תורג’מן יפתח במקומו בהרכב. סילבס גם מתלבט בין הקשרים עידו שחר לגל אראל במרכז השדה.