אחרי משחק איטי למדי, הפועל תל אביב נפרדה מבית"ר ירושלים בתיקו 1:1. עומרי אלטמן כבש בפנדל (45+3) ומיכאל אוחנה עשה את שלו עם שער שוויון, שהוא גם שער הליגה הראשון שלו בצהוב שחור. ירדן שועה ערך בכורה גם הוא ושיחק 80 דקות. אוהדי הפועל תל אביב שהמתינו מחוץ לאצטדיון, חסמו בסוף המשחק את הרכב של אחד מבעלי הקבוצה - זאב גרינברג, כחלק מהמחאה המתמשכת שלהם על ההתנהלות של ראשי הקבוצה. האוהדים איגפו את הרכב וקיללו את גרינברג.
באשר לחלק המקצועי, בבית"ר ירושלים היו חלוקים: "רואים שאנחנו לא בכושר משחק מלא, התכוננו כמה שאפשר. היו חלקים במשחק שהייתי מאוד מרוצה והיו חלקים שפחות אהבתי, אבל אני חושב שהייתה לנו הופעה בסדר גמור, צריך להמשיך הלאה ולהיות יותר טובים מול חדרה ברביעי". אמר סלובודן דראפיץ', שערך גם הוא בכורה על הקווים של הירושלמים עם שותפו שי ברדה.
5 צפייה בגלריה
עידן ורד ולירן רוטמן
עידן ורד ולירן רוטמן
הרגישו שיכלו יותר. שחקני הקבוצות מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב מול הרכב של זאב גרינברג
אוהדי הפועל תל אביב מול הרכב של זאב גרינברג
אוהדי הפועל תל אביב מול הרכב של זאב גרינברג
(צילום: ראובן שוורץ)
"הייתה לנו בעיה בהנעת הכדור, שיחקנו פחות מהר. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שנכנסו. יש לנו את אוחנה, ואת עלי מוחמד ויש לנו בלמים מצוינים. מתאוסיניו חוזר מפציעה, אבל בסגל יש שחקנים בכל העמדות, ותיקים וצעירים. אני מרוצה מהסגל שיש לי, אנחנו צריכים עוד משחקים להתאמן בהם. הקבוצה עדיין לא בכושר טוב", סיכם.
השינוי בקצב המשחק של בית"ר ירושלים החל במחצית השנייה, הקפטן עידן ורד שנכנס במחליף בתחילתה לא חושב שזה קשור אליו: "לא אני שיניתי את את התוצאה כי לא ניצחנו. אנחנו אחרי חודש של ברייק ועוד חודש של שגרת אימונים שהיא לא באמת שגרה. החצי הראשון היה צפוף ופחות חד, אבל אנחנו רק בהתחלה ואני מאוד אופטימי".
5 צפייה בגלריה
רועי פדידה ומיכאל אוחנה
רועי פדידה ומיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה מנחם את רועי פדידה
(צילום: עוז מועלם)
ורד התייחס לנושא של ריבוי הכישרונות החדשים בקבוצה: "אני לא כזה קונה את התיאורים האלה של כישרון ופוטנציאל. אני פה מ-2015/16 וכל שנה מדברים על כישרון טכניקה ודריבלים, ואנחנו מסיימים מקום שלישי. אני חושב שצריך כמה שיותר חבר'ה שירוצו כמה שיותר, ושנהיה פקטור. שום דבר לא חסר, יש לנו הכל. אבל אם אני, שועה, אוחנה, עטר ואדרי, וכל החבר'ה למעלה לא רצים כל המשחק אז זה לא מספיק, ומסיימים שוב במקום שלישי. צריך לתת יותר. יש לנו משחק השלמה ברביעי ואז בשבת עוד אחד. הסגל עמוק".
5 צפייה בגלריה
אוחנה ושועה חוגגים
אוחנה ושועה חוגגים
"ריבוי כישרונות לא עוזר אם לא רצים" ורד, אוחנה ושועה
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
אלטמן חוגג
אלטמן חוגג
יתרון זמני. אלטמן חוגג
(צילום: עוז מועלם)
מי שהגיע כאנדרדוג למפגש היה מאמן האדומים ניר קלינגר, שהצהיר שלא הקשיב לתחזיות העגומות: "אני לא שמעתי מה אמרו לפני. במקצוע שלי אסור לי לשמוע דברים טיפשיים. אני חושב שהיה שיפור מסויים במשחק שלנו, היינו יותר טקטיים. ברור שמול שחקנים מוכשרים כמו שיש לבית"ר צריך לשחק טקטי, אני חושב שאם היינו מצליחים להכניס חילוף בזמן השוויון היה נמנע ויכולנו להבקיע את השני כי בית"ר הפקירה. גם בסוף, היו לשתי הקבוצות כמה הזדמנויות לנצח. נתנו לבית"ר לשלוט בחלק האחורי, איפה שלא היה חשוב להשיג שליטה. המעברים לא היו טובים, אבל לוקחים צעד צעד".
באשר להשפעה של המחסור בקהל, במיוחד במשחק בעל פוטנציאל גבוה ליציעים מלאים, אמר: "אני חושב שעברנו כבר את הנושא של האוהדים, צריך להתרכז בבריאות. אני חי מהקהל ותמיד חייתי מהטירוף הזה, אבל כל עם ישראל וגם אנחנו במיוחד במקצוע שלנו צריכים לשמור על עצמנו בריאים. לשתי הקבוצות היה קשה לחזור מהפגרה, לקח זמן וניסינו להיכנס לקצב", סיכם.