המחזור השביעי יצא לדרך ויש לנו מובילה חדשה – הפועל איכסל. שתי הראשונות בטבלה עד מחזור המשחקים היום (שישי), הפועל ר"ג והפועל נוף הגליל, חילקו את הנקודות ביניהן (1:1), ואיכסל, שניצחה 1:2 את הפועל כפר שלם, עקפה אותן בדרך לפסגה.
מיקו ממן כבש בפנדל כבר בדקה השנייה והעלה את רמת ליתרון מהיר אחרי שדוד אקואה הכשיל את ירדן אבוחצירה ברחבה. יבגני ברקמן השווה בדקה ה-40 בנגיחה והתוצאה נשמרה עד לסיום.
3 צפייה בגלריה
דוד אקואה
דוד אקואה
שתיים רבות, השלישית זוכה. הפועל ר"ג מול הפועל נוף הגליל
(צילום: אלעד גרשגורן)
3 צפייה בגלריה
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן
יבגני ברקמן חוגג את שער השוויון של נוף הגליל
(צילום: אלעד גרשגורן)
איכסל הלוהטת לא עוצרת. הקבוצה של אלירן חודדה ניצחה בחוץ 1:2 את נועלת הטבלה הפועל כפר שלם הודות לשני שערים בדקות הפתיחה. ז'וליו סזאר כבש בדקה השלישית ותימור אביטן (6) הכפיל בפנדל. טל קדרון, שגרם לפנדל, הורחק, מה שלא מנע מתומאס פרינס לצמק בדקה ה-79.
הפועל ראשל"צ רשמה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 0:1 על הפועל עפולה. הכתומים חיכו עד לדקה ה-95, כשאורי זוהר כבש שער נפלא שחיזק את מעמדה של ראשון בחלק העליון. ביום שלישי ראשל"צ תקיים את משחקה החסר מול הפועל כפר שלם.
3 צפייה בגלריה
אלירן חודדה
אלירן חודדה
מוביל את איכסל לפתיחת עונה נהדרת. אלירן חודדה
(צילום: פרטי)
בית"ר ת"א/בת ים ניצחה 0:3 את הפועל רמה"ש. כבשו למנצחת: יניב מזרחי (14, ו-86 בפנדל), רואן לנקסטר (28) כבש בתווך.
במשחק נוסף סיימו מ.ס כפר קאסם והפועל עכו בתיקו 1:1. עכו הוליכה משער מוקדם של יובל אורן (6), רז טוויזר, מלך שערי הליגה, היה יכול לסגור סיפור, אך החמיץ פנדל בדקה ה-74. עמיד מחאג'נה השווה בשער סופר דרמטי בדקה ה-95.